forvirret mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Ja min mens er fuldstændig forvirret fra tiden...

Skriver dette indlæg for at høre om nogen har prøvet noget lignende, om det er normalt eller jeg måske skal kontakte lægen.

Jeg havde en SA i midten af sept. 14 dage senere bløder jeg så min første mens hvilket er RET tidligt synes jeg fik at vide på sygehuset at der ville gå 4-6 uger!

Det var den 4 okt. får det så igen den 25 okt præcis 3 uger efter tænker at det nok lige er begynder vanskeligheder at det allerede kommer igen... men nu er der PRÆCIS gået 3 uger igen og har lige fået min mens... Det mærkelige er så at jeg havde en positiv ÆL teste sidste mandag på 13 dagen og nu allerede har min mens... Har dog pletblødt siden 17 dagen

Hvad sker der er det normalt at der virkelig kun skal gå 3 uger mellem hver mens eller er det bare pga den SA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Anonym trådstarter

???

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja min mens er fuldstændig forvirret fra tiden...

Skriver dette indlæg for at høre om nogen har prøvet noget lignende, om det er normalt eller jeg måske skal kontakte lægen.

Jeg havde en SA i midten af sept. 14 dage senere bløder jeg så min første mens hvilket er RET tidligt synes jeg fik at vide på sygehuset at der ville gå 4-6 uger!

Det var den 4 okt. får det så igen den 25 okt præcis 3 uger efter tænker at det nok lige er begynder vanskeligheder at det allerede kommer igen... men nu er der PRÆCIS gået 3 uger igen og har lige fået min mens... Det mærkelige er så at jeg havde en positiv ÆL teste sidste mandag på 13 dagen og nu allerede har min mens... Har dog pletblødt siden 17 dagen

Hvad sker der er det normalt at der virkelig kun skal gå 3 uger mellem hver mens eller er det bare pga den SA?

Når man har aborteret kan der ske flere ting med kroppen, som varierer fra kvinde til kvinde.
1) du kan få længere eller kortere mellem mens enten permanent eller i en periode.
2) Mens kan vare længere eller kortere end før, ligeledes varigt eller i en kortere periode.
3) Kvinder der før ingen menssmerter har haft kan pludseligt få det og modsat.

Så se tiden an..der kan gå helt op til et års tid før kroppen er normaliseret oven på en abort, for nogle...og som sagt..for nogle er ændringerne permanente.

Kroppen vil altid ændre sig både efter abort og graviditet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Når man har aborteret kan der ske flere ting med kroppen, som varierer fra kvinde til kvinde.
1) du kan få længere eller kortere mellem mens enten permanent eller i en periode.
2) Mens kan vare længere eller kortere end før, ligeledes varigt eller i en kortere periode.
3) Kvinder der før ingen menssmerter har haft kan pludseligt få det og modsat.

Så se tiden an..der kan gå helt op til et års tid før kroppen er normaliseret oven på en abort, for nogle...og som sagt..for nogle er ændringerne permanente.

Kroppen vil altid ændre sig både efter abort og graviditet.

Kærligst
Sussie

Forstår bare ikke at cyklus kun kan vare 21 dage

Så har jeg jo ikke mulighed for at blive gravid igen mens det står på og hvis det kan tgae op til et år eller er permanent?

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Forstår bare ikke at cyklus kun kan vare 21 dage

Så har jeg jo ikke mulighed for at blive gravid igen mens det står på og hvis det kan tgae op til et år eller er permanent?

Jo..hvorfor skulle du ikke kunne blive det..jeg har også en cyklys på 23 dage??

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jo..hvorfor skulle du ikke kunne blive det..jeg har også en cyklys på 23 dage??

jamen forstår ikke man kan have ÆL også få mens kun 1 uge efter. Det er jo der ægget skal sætte sig fast men det kan det jo ikke så

Desuden har jeg læst at har man en cyklus under 25 dage er det slet ikke sikkert man har ÆL

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jamen forstår ikke man kan have ÆL også få mens kun 1 uge efter. Det er jo der ægget skal sætte sig fast men det kan det jo ikke så

Desuden har jeg læst at har man en cyklus under 25 dage er det slet ikke sikkert man har ÆL

Det er der nu mange der har...såe...
Jeg synes ikke du skal gøre det til et problem med mindre du ikke bliver gravid efter et stykke tids forsøg sødeste ven.

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er der nu mange der har...såe...
Jeg synes ikke du skal gøre det til et problem med mindre du ikke bliver gravid efter et stykke tids forsøg sødeste ven.

OK er bare fustreret over at min krop har ændret sig så meget efter det... kan jo slet ikke kende den !

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

OK er bare fustreret over at min krop har ændret sig så meget efter det... kan jo slet ikke kende den !

Ellers må du da lige få en snak med lægen og høre hvad h*n mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.