Anbefal en mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2011

annec

Jeg står og skal til at have en ny telefon, men ved bare ikke hvilken.

Så vil gerne høre hvilken en i vil anbefale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

AnnaK89

iPhone

Køb ALDRIG en HTC Sensation 

Anmeld

15. november 2011

annec

AnnaKJ skriver:

iPhone

Køb ALDRIG en HTC Sensation 

Hehe nej okay Men hvorfor ikke?

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

annec skriver:

Hehe nej okay Men hvorfor ikke?

Jeg købte en som opførte jeg fuldstændig åndsvagt - sådan helt selvstændigt, uden jeg gjorde noget. Byttede den så til en ny Sensation, fordi at jeg bare troede det var et tilfælde - men den opfører sig nøjagtigt på samme måde.

Anmeld

15. november 2011

annec

AnnaKJ skriver:

Jeg købte en som opførte jeg fuldstændig åndsvagt - sådan helt selvstændigt, uden jeg gjorde noget. Byttede den så til en ny Sensation, fordi at jeg bare troede det var et tilfælde - men den opfører sig nøjagtigt på samme måde.

Okay Men du syntes IPhone er god?

Anmeld

15. november 2011

lycly

Jeg har en HTC desire S, og det er bare den bedste telefon jeg nogensinde har haft Den har lækkert design, tager gode billeder, er nem at bruge og så virker den bare  

Anmeld

15. november 2011

AnnaK89

annec skriver:

Okay Men du syntes IPhone er god?

Ja - det synes jeg

Fortryder helt at jeg skiftede min ud

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose

Jeg har min Samsung Galaxy S som jeg fik oktober sidste år, den har overhovedet ikke været træls, både min kæreste og jeg har den, og det er fantastisk at vi kan synkronisere vores kalendere sammen.

Jeg kunne godt finde på at opgradere til at Galaxy s II. (og det er selvfølgelig sådan en du skal have hvis det bliver Galaxy)

Iphone har jeg hørt meget dårligt om, at de let går i stykker og sådan, men jeg har ikke selv haft en (og skal heller ikke have det)

Anmeld

15. november 2011

annec

LunaLykke skriver:

Jeg har en HTC desire S, og det er bare den bedste telefon jeg nogensinde har haft Den har lækkert design, tager gode billeder, er nem at bruge og så virker den bare  

Okay Prøver lige at gå ind og se den

Anmeld

15. november 2011

annec

camilla_agermose skriver:

Jeg har min Samsung Galaxy S som jeg fik oktober sidste år, den har overhovedet ikke været træls, både min kæreste og jeg har den, og det er fantastisk at vi kan synkronisere vores kalendere sammen.

Jeg kunne godt finde på at opgradere til at Galaxy s II. (og det er selvfølgelig sådan en du skal have hvis det bliver Galaxy)

Iphone har jeg hørt meget dårligt om, at de let går i stykker og sådan, men jeg har ikke selv haft en (og skal heller ikke have det)

Hm ja okay, ved godt nok ikke hvilken en jeg skal vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.