Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle..Ifølge aftale med Peanut opretter jeg en ny testliste så vi asnnoynme også kan være med. Hihi Hvis mane r anonym bedes man skrive Anonym og så enten et tal eller et navn bagefter så vi kan skille de anonyme fra hinanden. Anonym19 > 1. barn > 2. forsøg efter MA (4.forsøg ialt) > 18. dec. Held og lykke allesammen. Jeg hepper på os. Mvh Anonym19
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
godt være det bare en mig der er lidt dum men hvad går det egentlig ud på
Anonym skriver: Peanut > 1. barn > 7. forsøg > testdag 8. december Christina92 > 1. barn > 2. forsøg > testdag 9. december Anonym19 > 1. barn > 2. forsøg efter MA > 18. december
Peanut > 1. barn > 7. forsøg > testdag 8. december Christina92 > 1. barn > 2. forsøg > testdag 9. december Anonym19 > 1. barn > 2. forsøg efter MA > 18. december
Anonym skriver: Sorry, du havde ikke lavet en da jeg trykkede svar. Knus AnonymC
Sorry, du havde ikke lavet en da jeg trykkede svar. Knus AnonymC
nathja skriver: godt være det bare en mig der er lidt dum men hvad går det egentlig ud på
Anonym skriver:
Anonym skriver: der er ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Det er en testliste for hvornår vi skal tage en g-test og forhåbentlig få 2 streger.
der er ingen dumme spørgsmål kun dumme svar. Det er en testliste for hvornår vi skal tage en g-test og forhåbentlig få 2 streger.
ah på den snedige måde... hihi... så melder jeg pas da jeg lige nu er i 20 uge og vi desværre klarer det på den naturlige måde... no offence
nathja skriver: ah på den snedige måde... hihi... så melder jeg pas da jeg lige nu er i 20 uge og vi desværre klarer det på den naturlige måde... no offence
De fleste af vi andre klarer det nu også på den naturlige måde
Det er bare for at vi kan følge med i hinandens testtid, og støtte hinanden osv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128