Nr 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. november 2011

lille-trold

Hej derude,

vi er begyndt at snakke om en nr 4 - vi er temmelige enige om at det skal være. Det er vist kun mig der tænker for praktisk... Bliver vi for gamle.. mor nu 34 år far 40 år - det vil umiddelbart først blive i 2013 ( vil helst have et barn i sommer halvåret ) Vi syntes en 3 var hård - men den mindste er nu 1½ år og det køre bare. De 2 store er 8½ og 5 år sa der vil blive ca 3½ år mellem dem alle hvilket vi syntes har været rigtig fint. Tror en 4 vil give så meget mere til en søskende flok er selv et midterbarn ud af en flok på 3 og det har ikke altid været sjovt.

Kom frisk med en holdning eller 2 over hvad i tænker - tid og plads skal vi nok finde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

M (:

lille-trold skriver:

Hej derude,

vi er begyndt at snakke om en nr 4 - vi er temmelige enige om at det skal være. Det er vist kun mig der tænker for praktisk... Bliver vi for gamle.. mor nu 34 år far 40 år - det vil umiddelbart først blive i 2013 ( vil helst have et barn i sommer halvåret ) Vi syntes en 3 var hård - men den mindste er nu 1½ år og det køre bare. De 2 store er 8½ og 5 år sa der vil blive ca 3½ år mellem dem alle hvilket vi syntes har været rigtig fint. Tror en 4 vil give så meget mere til en søskende flok er selv et midterbarn ud af en flok på 3 og det har ikke altid været sjovt.

Kom frisk med en holdning eller 2 over hvad i tænker - tid og plads skal vi nok finde :-)

Jeg er selv ud af en søskende flok på 5 (dog har min ældste søster pga. et handicap aldrig rigtig være en del af flokken, så vi har i praksis været 4) og har altid nydt at have mange søskende - og det var rart, at man altid kunne lege eller gå sammen to og to, det er ofte besværligt at enes tre. Drømmer baseret på egne erfaringer om fire børn.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.