Bryster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Orkide86

Jeg har siden jeg fik min datter, været ekstrem ked af mine bryster, de er ekstrem tunge og giver mig ondt i nakke og hoved

Idag var jeg så ved læge og nævnte det for ham og han kiggede på dem og kunne godt se og mærke at de var meget tunge

Så nu har han sendt en henvisning til en kirug der vil kontakte mig med en tid. så han kan tage stilling til om de vil lave dem mindre.

Åhh hvor jeg håber, for de går mig virkelig på i hverdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Musen5

Krydser lige fingre for at du får det svar du gerne vil ha*

Kender godt selv problemet...

/Mette

Anmeld

15. november 2011

Orkide86

Musen5 skriver:

Krydser lige fingre for at du får det svar du gerne vil ha*

Kender godt selv problemet...

/Mette

Tak Håber så meget på et positivt svar

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Mirjam123 skriver:

Jeg har siden jeg fik min datter, været ekstrem ked af mine bryster, de er ekstrem tunge og giver mig ondt i nakke og hoved

Idag var jeg så ved læge og nævnte det for ham og han kiggede på dem og kunne godt se og mærke at de var meget tunge

Så nu har han sendt en henvisning til en kirug der vil kontakte mig med en tid. så han kan tage stilling til om de vil lave dem mindre.

Åhh hvor jeg håber, for de går mig virkelig på i hverdagen

Har selv fået lavet brystreduktion og løft, så du må endelig spørge hvis der er noget du vil vide 

Jeg håber de kan henvise dig - jeg er i hvert fald rigtig glad for at jeg fik det gjort - døjer med mange rygsmerter, men operationen tog i hvert fald en del af nakkesmerterne 

Anmeld

15. november 2011

Orkide86

Wimmie skriver:

Har selv fået lavet brystreduktion og løft, så du må endelig spørge hvis der er noget du vil vide 

Jeg håber de kan henvise dig - jeg er i hvert fald rigtig glad for at jeg fik det gjort - døjer med mange rygsmerter, men operationen tog i hvert fald en del af nakkesmerterne 

Håber så meget på de vil hjælpe mig.. er så glad for min læge har sendt en henvisning..

Jeg vil gerne ha lavet dem mindre og ha dem løftet.

Anmeld

15. november 2011

Timse

Fik foretaget operationen i 2007 og er rigtig glad for at de blev lettere og sig endelig til hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Mirjam123 skriver:

Håber så meget på de vil hjælpe mig.. er så glad for min læge har sendt en henvisning..

Jeg vil gerne ha lavet dem mindre og ha dem løftet.

Krydser fingre for dig så 

Hvis du får nogle spørgsmål ang. indgrebet, smerter eller andre ting er du i hvert fald velkommen til at sende mig en besked eller en mail wimmie81@yahoo.dk

Anmeld

15. november 2011

Orkide86

Wimmie skriver:

Krydser fingre for dig så 

Hvis du får nogle spørgsmål ang. indgrebet, smerter eller andre ting er du i hvert fald velkommen til at sende mig en besked eller en mail wimmie81@yahoo.dk

1000 tak for det

Anmeld

15. november 2011

Orkide86

Timse skriver:

Fik foretaget operationen i 2007 og er rigtig glad for at de blev lettere og sig endelig til hvis du har nogen spørgsmål

Tak for det Håber virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.