Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var til møde i vs i går omkring opstart i bh. Som det ser ud pt. skal Lina starte i bh den 1/3 sammen med to af hendes gode veninder. Men børnetallet bliver ændret, så det kunne godt ændre sig. Men det er hvad vi forholder os til nu.

Det bliver ikke det store skift, da hun kender personalet i bh og det bliver en blød overgang.

Store pige - kan slet ikke forstå, at hun allerede skal i bh til hendes storebror.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

MoarViborg

Ej hvor ser hun dejlig ud!! og fræk

Og ja, så vildt at de snart starter i børnehave allesammen!! Men det må være dejligt at det er en integreret institution så overgangen bliver så nem! Og at hun har storebror Luka hos sig!

Anmeld

16. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarViborg skriver:

Ej hvor ser hun dejlig ud!! og fræk

Og ja, så vildt at de snart starter i børnehave allesammen!! Men det må være dejligt at det er en integreret institution så overgangen bliver så nem! Og at hun har storebror Luka hos sig!

Ja, det er vildt, at tænke på, at de skal i børnehave - synes de bliver så hurtigt store. De kan bare så meget selv. Lina er så god til, at hjælpe med, at rydde op. F.eks. når vi har spist tager hun af bordet og hjælper med, at sætte i opvaskermaskinen.

Det er bare så dejligt, at det er en intregeret institution. Det gik vi helt bevist efter for, at overgangen skulle være nemmere og samtidig skulle vi kun aflevere børn 1 sted.

Hvordan går det ellers på Malta?

Anmeld

17. november 2011

MoarViborg

Hvor er hun dygtig!!

Maya er ikke sååå vild med at rydde op (Vi har en regel med at der skal ryddes op i legetøjet i stuen inden sengetid), så for det meste må vi lave det lidt om til en leg i stedet  Men hun sætter en stor ære i at sætte sin tallerken op til vasken når hun er færdig med at spise - dejligt! Så skal vi bare lige have lært hendes far at gøre det samme

Det går rigtig godt her! Jeg har dog valgt at hive pigerne ud af vuggestuen igen - synes bare slet ikke de virker til at have styr på nogle meget væsentlige ting dernede (Og det skulle efter sigende være den bedste vuggestue i Sliema hvor vi bor!!) Så nu leder jeg i stedet efter en ung pige/nanny der kan kigge efter dem hjemme i 20 timer om ugen - mødes alligevel til så mange playdates med de andre hjemmegående mødre, så pigerne skal nok få set en masse børn! Og så får jeg Maya skrevet op til at starte i Pre-school (Børnehave) til sommer i stedet!

Anmeld

17. november 2011

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er vildt, at tænke på, at de skal i børnehave - synes de bliver så hurtigt store. De kan bare så meget selv. Lina er så god til, at hjælpe med, at rydde op. F.eks. når vi har spist tager hun af bordet og hjælper med, at sætte i opvaskermaskinen.

Det er bare så dejligt, at det er en intregeret institution. Det gik vi helt bevist efter for, at overgangen skulle være nemmere og samtidig skulle vi kun aflevere børn 1 sted.

Hvordan går det ellers på Malta?

Hov -- glemte at citere

Anmeld

24. november 2011

Diana...

Ihh det bliver så spændende. Så har du 2 børnehavebørn VILD og snart et skolebarn  

Søde Katja du har altså bare den SMUKKESTE pige hun er bare så dejlig 

Knus her fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.