Fødselsfoeberedelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Fru Aagaard

Ja - min mand vil gerne gå til fødselsforberedelse Det gjorde vi ikke sidste gang, så det vil vi prøve denne gang.

Er da spændt på hvad de fortæller - man ved jo nok det meste, men det bliver da super hyggeligt at vi skal følges til det..

Vi kanb simpelthen ikke vente til lillepigen kommer Min mand er ved at revne af stolthed over maven og billederne af hende og han glæder sig bare SÅ meget.. Vi glæder os alle tre helt vildt!

Nårh - men andre der har gået til fødselsforberedelse i Viborg og evt. erfaringer derinde fra??

Eller bare andre steder?

Knus Karina - med lillepigen uge 31

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Carslund

Ja!!! Vi var til fødselsforberedelse i Viborg.

Jeg vil sige at det var rigtig godt. Nu har vi begge prøvet det før, men vi har faktisk snakket om at tage afsted igen, da det ikke gik helt normalt for sig sidste gang. -og kan vi nu huske hvad de sagde sidste gang....

Jeg synes det var rigtig godt at det var meget ud fra mandens vinkel.

Hvornår skal man ringe, hvad skal der med; energibar', bøger, kamera, lader til tlf, autostol... Rigtig mange gode tips til manden og hvordan han skal forholde sig igennem det hele, for som damen sagde....

Vi kvinder skal jo bare møde op, så ordner vores krop resten og vi tænker slet ikke på hvad der skal med..

Vi kan planlægge alt det vi vil med badekar og bedøvelser osv, men når alt kommer til alt, så vil jordmoren anbefale os de ting hen af vejen som hun synes er nødvændigt, og det må man stole på.

Man kan selfølgelig have en mening om at denne gang skal det ske uden div bedøvelser, og gøre opmærksom på det, men mon man har den samme holdning når man føler at ens krop fra navlen og ned er ved at blive savet af....

pøj pøj!!!!

Anmeld

15. november 2011

Fru Aagaard

Carslund skriver:

Ja!!! Vi var til fødselsforberedelse i Viborg.

Jeg vil sige at det var rigtig godt. Nu har vi begge prøvet det før, men vi har faktisk snakket om at tage afsted igen, da det ikke gik helt normalt for sig sidste gang. -og kan vi nu huske hvad de sagde sidste gang....

Jeg synes det var rigtig godt at det var meget ud fra mandens vinkel.

Hvornår skal man ringe, hvad skal der med; energibar', bøger, kamera, lader til tlf, autostol... Rigtig mange gode tips til manden og hvordan han skal forholde sig igennem det hele, for som damen sagde....

Vi kvinder skal jo bare møde op, så ordner vores krop resten og vi tænker slet ikke på hvad der skal med..

Vi kan planlægge alt det vi vil med badekar og bedøvelser osv, men når alt kommer til alt, så vil jordmoren anbefale os de ting hen af vejen som hun synes er nødvændigt, og det må man stole på.

Man kan selfølgelig have en mening om at denne gang skal det ske uden div bedøvelser, og gøre opmærksom på det, men mon man har den samme holdning når man føler at ens krop fra navlen og ned er ved at blive savet af....

pøj pøj!!!!

Har jo også været igennem det en gang

Min mand ved hvad jeg gerne vil og forventer osv., det snakker vi meget om. Vi har styr på hvad der skal med og hvad vi skal bruge.

Pasning af den store er også klaret og de mødes os på sygehuset osv. Alt er sådan set klar, men det bliver da hyggeligt at tage afsted.

Min mand deltager jo i alt, scanninger, som vi får en del ekstra af pga for kort livmoderhals, han deltager i alle læge besøg og jordemoder besøg osv.

Alt gik efter bogen sidst, uden komplikationer, dog en meget hurtig fødsel.

Men, vi tager afsted og hygger os med det

Anmeld

15. november 2011

Carslund

ta lidt mundgodt med og vand... det kan hurtigt tage 2-3 timer..

Ved du om det ligger i de ulige eller lige uger? er det stadigvæk om onsdagen?

Anmeld

15. november 2011

Fru Aagaard

Carslund skriver:

ta lidt mundgodt med og vand... det kan hurtigt tage 2-3 timer..

Ved du om det ligger i de ulige eller lige uger? er det stadigvæk om onsdagen?

Det håber jeg ikke Vi har en stor datter der skal passes af mine forældre og op i skole  - men vi forbereder os, haha

Det er mandag og onsdag i ulige uger fra 16 - 17.30 ( skønt tidspunkt )

Anmeld

15. november 2011

foto på lærred

Vi gik med den første. Der var lidt om de forskellige bedøvelsesmuligheder, hvordan man kan forvente forløbet osv. Jeg synes ikke rigtig det var noget som gav det helt store, og da vi ventede nr 2, tænkte vi, at vi var inde i alt det som de fortæller, så der sprang vi det over (eller også var det skåret ned, tror faktisk aldrig vi fik tilbudet

Camilla

www.foto-paa-laerre.dk

collager, lærreder, invitationer og wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.