10 uge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Dinar

hej der ude,

jeg har haft nogen problemer her på det sidste jeg har blødt, haft ondt i maven og mine bryster er næsten blevet Pamela Anderson , mig som aldrig har haft bryster.

Men her igår kunne jeg mærke den , er det muligt eller spilder mit hjerne mig et puds.

Og jeg er kun 10uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

charlottekri

tror måske bare at det har været lidt luft i maven he he

Anmeld

16. februar 2009

Dinar

tro mig jeg ved nå der er luft i maven og sådan føles det ikke

Anmeld

16. februar 2009

SaNiNa

Jeg mærkede først noget i uge 17 og alle sagde til mig det var alt fortidligt endnu men er den dag idag slet ikke itvivl for det er somme følelse bare nogle hårde spark...

men det kan jo være luft...

Anmeld

16. februar 2009

KarinaIda

Jeg mærkede også først min da jeg var de der 16-17 uger henne..... Vil dog sige at som 10 uger henne, er det for tidligt du kan mærke den....

Anmeld

16. februar 2009

Dinar

ja så kunne de jo sagtens være luft ehhe

Anmeld

16. februar 2009

monstar99

jeg havde meget ondt i starten også fik afvide det var fordi livmoder udvidet sig.
Så der blev plads til mikkel
Held og lykke med maven.

Bare roligt det er det hele værd

Anmeld

16. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dinar skriver:

ja så kunne de jo sagtens være luft ehhe

tror også at det er luft i maven... kan også huske at jeg troede at det var babyen,men senere hen ved du hvad der var bay og hvad der var luft... det føles som bobler når baby begynder og tomle rundt.. mærkelig følelse. held og lykke med det hele.. knus fra en som også vi være gravid igen

Anmeld

17. februar 2009

Dinar

Ja det fik jeg også at vide, men nøøøj hvor det gøre ondt.

Men jeg holder ud.

Anmeld

17. februar 2009

Dinar

karina22 skriver:

tror også at det er luft i maven... kan også huske at jeg troede at det var babyen,men senere hen ved du hvad der var bay og hvad der var luft... det føles som bobler når baby begynder og tomle rundt.. mærkelig følelse. held og lykke med det hele.. knus fra en som også vi være gravid igen

ser der ud til at din lille dreng ikke er gammel endnu, han er stædigvæk lille og nutted.
Men håber du snart bliver gravid igen.

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.