fra sygeplejerske til ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Isabella_mor

MAJ*MOR skriver:

så står vi i akkurrat same situation!! hvor sjovt egentlig.. 
hvilke fag har du valgt for at kunne læse sygeplejersken?

jamen der har de sådan nogle "pakker" som der er beregnet til at studere inden sygeplejestudiet. og det er dansk, engelsk, biologi og psykologi... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Vidunderligeunger

isabellamor skriver:

jamen der har de sådan nogle "pakker" som der er beregnet til at studere inden sygeplejestudiet. og det er dansk, engelsk, biologi og psykologi... 

der hvor jeg studerer har de kun pakker til socialrådgiveren og pædagog, så jeg skal selv sammensætte min pakke.. hvilket betyder jeg skal have matematik C (hvor du har biologi B) først og så læse B niveau bagefter.. det er lidt irriterende, for ellers kunne jeg jo få det oerstået på eet år, så jeg regner med at tage B niveau på fjernstudie eller lynkursus i sommerferien.. eller måske i min barsel på VUC.. 

Anmeld

15. november 2011

SaNiNa

det er også spændende!! ved du hvor lang tid det tager efter sygeplejersken? 

Mener det tage 15 måneder at blive sp men man skal have 2 års sanhængende erfaring på børneafdeling. jeg kunne nemlig også rigtig godt tænke mig at læse til sp

Anmeld

15. november 2011

Maja_4000

MAJ*MOR skriver:

tusind tak.. det er jo faktisk lidt omfattende at blive sundhendsplejerske hehe kunne godt være en mulighed senere i livet, når mine egne børn er blevet større..

Ja , det er det Jeg vil gerne være det .. Men er ikke engang ved at læse til sygeplejerske , så tror bare jeg opgiver det

Anmeld

15. november 2011

Isabella_mor

MAJ*MOR skriver: