Arrrgh - kan det snart blive værre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Camilla1987

Søndag da jeg skulle sætte mig på en stol, forsvandt benene pludselig under mig og det gav et ordentligt knæk/smeld inden jeg ramte sædet..

Var så til fyr igår, og han mener at noget er gået i stykker i mit understel/bækken.. Har vildt ondt.. Har en bækkenløsning i forvejen..

Sidst jeg var hos lægen sagde han at jeg skulle kontakte dem hvis det blev værre.. Men er det nødvendigt når jeg går hos fys'en?!

Hva ville du gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

DinNabo

Camilla1987 skriver:

Søndag da jeg skulle sætte mig på en stol, forsvandt benene pludselig under mig og det gav et ordentligt knæk/smeld inden jeg ramte sædet..

Var så til fyr igår, og han mener at noget er gået i stykker i mit understel/bækken.. Har vildt ondt.. Har en bækkenløsning i forvejen..

Sidst jeg var hos lægen sagde han at jeg skulle kontakte dem hvis det blev værre.. Men er det nødvendigt når jeg går hos fys'en?!

Hva ville du gøre??

Ja jeg ville da helt sikkert tage kontakt til lægen. Hvis der er gået noget i stykker som din fys siger, kan han vel ikke gøre så meget ved det?

Så ring til lægen, er min mening

Anmeld

15. november 2011

NNL

Camilla1987 skriver:

Hva ville du gøre??

Først lige en krammer - stakkels dig

Jeg synes også du skal kontakte lægen - det er ikke sikkert han/hun kan gøre så meget, men så ved de det, og kan skrive det ind i din journal så både JM, fødested mm er klar over det til fremtidige konsultationer...

Anmeld

15. november 2011

Camilla1987

Har fået ringet, fik en akuttid her kl 11.00, så må vi se hva de siger..

Frygter at dette gør at jeg ikk kan føde alm..

Anmeld

15. november 2011

Camilla1987

Så har jeg været hos lægen - og der kan intet gøres.. Jeg skal fortsætte med fys. Han mener at det er en forværring af min bækkenløsning

Så kan tiden hurtig blive lang,,,

Anmeld

15. november 2011

DinNabo

Camilla1987 skriver:

Så har jeg været hos lægen - og der kan intet gøres.. Jeg skal fortsætte med fys. Han mener at det er en forværring af min bækkenløsning

Så kan tiden hurtig blive lang,,,

Ej hvor øv. Det er jeg ked af at høre.

Anmeld

21. november 2011

kvnirvana

Du skal ikke stille dig tilfreds med at lægen siger der ikke kan gøres noget. Der er mange ting der skal undersøges f.eks. ledbånd, sener, muskler osv i dit bækken, hvilket din fysioterapeut forhåbentligt har gjort. En fysioterapeut kan hjælpe dig med genoptræning, og mobilisering af dit bækken. Hvis det ikke hjælper og du føler en fremgang, skal du få din læge til at henvise dig til en mr scanning af dit bækken, så de kan se hvad der er galt, istedet for at 'gætte' sig frem, og 'mene' at der ikke kan gøres noget.

Håber du kommer ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.