mavebilleder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2011

eliasogmor

mavebillede 1. ca uge 4  mave billede 2 ca 5-6 mavebillede 3  7+5--

er jeg den eneste det synes den er blevet en del større....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Regitze89

Jo jo, den er da helt sikkert vokset.  Den bliver fin og rund.

Jeg synes godt nok også allerede at min mave ser über gravid ud, det er noget med store trøjer og strømpebukser der går så langt op at de bliver proppet ind i bh'en

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

det er da en stor fin mave

Anmeld

15. november 2011

eliasogmor

jah, den er nok ikke stor... men den er fisme stor efter jeg ikke er så langt henne.. man kan tydelig se  på bukserne at den er blevet større også....

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

eliasogmor skriver:

jah, den er nok ikke stor... men den er fisme stor efter jeg ikke er så langt henne.. man kan tydelig se  på bukserne at den er blevet større også....

ja du er godt nok stor, der var også på et tidspunkt hvor jeg syntes min mave voksede VILDT ligepludselig, men det var kun den ene uge

jeg er 10+4 og jeg er hoppet i bukser med elastik

Anmeld

17. november 2011

KM78

Rigtig fin mave. Min kan slet ikke ses, kun fordi bulen gemmer sig bag fedtet på min mave. Så jeg ser bare tyk ud.

Elastikbukser er vejen frem

Anmeld

17. november 2011

pemiro

eliasogmor skriver:

mavebillede 1. ca uge 4  mave billede 2 ca 5-6 mavebillede 3  7+5--

er jeg den eneste det synes den er blevet en del større....

Det ligner jo næsten mig hehe, bortset fra min mave er en lille smule tykkere.. Har taget ca 12 cm på i omkreds af maven :/ hvad skal det dog ikke ende med hehe..

Jeg har også sagt farvel til mit tøj og går udelukkende i leggins eller ventebukser, da alt andet er uudholdeligt

Anmeld

17. november 2011

eliasogmor

pemiro skriver:

Det ligner jo næsten mig hehe, bortset fra min mave er en lille smule tykkere.. Har taget ca 12 cm på i omkreds af maven :/ hvad skal det dog ikke ende med hehe..

Jeg har også sagt farvel til mit tøj og går udelukkende i leggins eller ventebukser, da alt andet er uudholdeligt

dejligt..... vil gerne være  i mit eget tøjbarelidt endnu...

ps... var du intresseret  i barnevognen??? har fundet en slee bee og en babynap...og du kan få det hele til 3000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.