Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CmarianN skriver: Total nuttet minder mig om en flodhest hihi
Total nuttet minder mig om en flodhest hihi
Ja det var der også mange der skrev på facebook da jeg lagde det første billede ind af ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PsychedeliC skriver: Ja det er et marsvin
Ja det er et marsvin
Årh hvor ser han bare skøn ud...
I starten synes jeg at de var så grimme at se på osv... Alligevel er der noget over dem som gør at jeg synes de er søde at se på...
Jeg har selv 2 marsvin, nogle andre racer...
PsychedeliC skriver: Nogle vil nok mene at han er grim meeen... Jeg synes han er charme . Han er total dejlig. Han er kælen, ikke bange eller noget og han spiser godt . Han hedder Hannibal. Jeg ville bare lige vise ham frem og undskyld kvaliteten på billederne, de er taget med mobilen
Nogle vil nok mene at han er grim meeen...
Jeg synes han er charme . Han er total dejlig. Han er kælen, ikke bange eller noget og han spiser godt . Han hedder Hannibal.
Jeg ville bare lige vise ham frem og undskyld kvaliteten på billederne, de er taget med mobilen
Ej han er da bare top cute
Haha den er sku grim, men da klart på den charmerende måde..Ala en mops også de sku heller ikk kønne, men der er bare noget over dem
Kunne ikke lade være med at smile da jeg så ham
Han er da alt for kær! Velkommen til
Han er måske ikke det kønneste marsvin jeg har set, men sød er han da i hvert fald
Hold kæft hvor er han lækker
ej hvor er han fin på den lidt kiksede måde... grim på den charmerende måde, hvor får man fat i sådan en?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128