Ekstra scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2011

CmarianN

Hej piger!

Lige for at komme med sidst nye opdate...

Vi var til scanning i dag. ALT så fint ud.   

Junior vejer nu 1414 gr. - lige 4% under gennemsnittet, men intet af betydning, det var bare rigtig fint 

Vi er nu afsluttet ind på sygehuset, så skal kun scannes igen hvis der bliver noget akut 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

AnneH

CmarianN skriver:

Hej piger!

Lige for at komme med sidst nye opdate...

Vi var til scanning i dag. ALT så fint ud.   

Junior vejer nu 1414 gr. - lige 4% under gennemsnittet, men intet af betydning, det var bare rigtig fint 

Vi er nu afsluttet ind på sygehuset, så skal kun scannes igen hvis der bliver noget akut 

Skønt at alt så fint ud

Og dejligt at I slipper for flere ture, selv om det jo er dejligt at se den lille flere gange

For et normalt forløb herfra

Anmeld

15. november 2011

TbCp

Skønt!!!

Og du har fået en deltidssygemelding så jeg også.. dejligt hvis det kan hjælpe/aflaste lidt!

Anmeld

15. november 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Skønt at alt så fint ud

Og dejligt at I slipper for flere ture, selv om det jo er dejligt at se den lille flere gange

For et normalt forløb herfra

Ja det er godt nok dejligt :-) Du har ret i, at det da er skønt at se den lille flere gange, menbare jeg mærker liv, er jeg ikke nervøs for at tingenevikke er som de skal være :-)

Anmeld

15. november 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Skønt!!!

Og du har fået en deltidssygemelding så jeg også.. dejligt hvis det kan hjælpe/aflaste lidt!

Det er SÅ skønt, ja :-) Den deltids sygemelding gør lige at jeg nok kan trække den lidt længere endnu, det betyder en del for mig. Så kan de heller ikke komme og sige, at jeg ikke gjorde alt jeg kunne ;-)

Anmeld

15. november 2011

AnneH

CmarianN skriver:

Ja det er godt nok dejligt :-) Du har ret i, at det da er skønt at se den lille flere gange, menbare jeg mærker liv, er jeg ikke nervøs for at tingenevikke er som de skal være :-)

Ja sådan har jeg det også. Har døjet lidt med en blødning, men bette pigen er bare super aktiv, så er heller ikke så nervøs

Anmeld

15. november 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Ja sådan har jeg det også. Har døjet lidt med en blødning, men bette pigen er bare super aktiv, så er heller ikke så nervøs

Kunne nu også godt forestille mig at blod under graviditet kan hyle selv den roligste/optimistiske person ud af den  Men dejligt alt er vel hos jer også 

Anmeld

16. november 2011

Møn-Mor

Sikke dog en skøn nyhed - stort tillykke med det!

/Winnie

Anmeld

16. november 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Sikke dog en skøn nyhed - stort tillykke med det!

/Winnie

Ja ikke  og mange tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.