Ingen lyst til sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Det er 1½ år siden jeg fødte min dejlige basse. Det første halve år efter fødslen havde jeg sex (ikke meget, men jeg havde da lidt.) Nok en gang hver 3 uge i snit.

Men her de sidste MANGE mange mange måneder har jeg bare ikke haft lyst. Jeg har slet ikke lyst til min mand overhoved, og bare kys kan være krævende, syntes jeg.  

Er det normalt? Har i andre også prøvet at have nogle tørkeperioder?

Lysten til at ordne sagerne alene er der stadig, og det sker da et par gange om måneden at jeg onanere.

Jeg ved ikke om det er normalt slet ikke at have lyst til sex, bare tanken om det .. Puha. Jeg vil enormt gerne, for elsker sex. Og kan da også mærke at det er frustrerende for manden min. Men det er bare som om det SLET ikke siger mig noget ..

Kan man miste interessen for sex med andre?  Hvordan skla man forholde sig til sådan en situation? Kommer min sexlyst igen? Hvordan? Hvad?

HILFE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor ryger den ikke engang ind på forsiden?

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

2. december 2011

Anonym trådstarter

Anyone??

Anmeld

2. december 2011

Moar2011

måske du skal prøve at arbejde stille op igen med sex sammen med manden, jo længere tid i ikk er sammen, jo mere arbejde ska der til for at få det til at fungere. tror du ikk ?

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hvorfor ryger den ikke engang ind på forsiden?

Indlæg i Sex og Samliv ryger vist ikke på forsiden 

Jeg tror at "tørkeperioder" er ganske normale i forhold, men det er da ikke så godt hvis det varer meget længe... Snakker I om det derhjemme?

Og hvad med dine følelser for din mand, er de der stadig eller er det "kun" den fysiske del der halter?

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Efter vi fik vores den første gik der 1½ år før vi havde sex - Jeg havde bare ikke lysten til det... Kæresten lavede ikke andet end at brokke sig og kunne ikke respektere det... 

Nu har vi fået vores nr. 2 barn - Jeg har slet ikke lyst til sex endnu.. Og det brokker han sig også over! 

Men vi snakker tit om det og han forstår det også - Men det der med at respektere det, det kan han ikke... 

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Indlæg i Sex og Samliv ryger vist ikke på forsiden 

Jeg tror at "tørkeperioder" er ganske normale i forhold, men det er da ikke så godt hvis det varer meget længe... Snakker I om det derhjemme?

Og hvad med dine følelser for din mand, er de der stadig eller er det "kun" den fysiske del der halter?

Når, jamen så giver det jo lidt mere mening, tak for info Det vidste jeg slet ikke at de ikke gjorde.

Jeg elsker ham, og vi er der altid for hinanden. Vi er bedste venner, og er bange for at det bare er det vi er blevet til .. Bedste venner uden benefits, hvis du forstår?
Vi har snakket om det mange gange, og jeg har forklaret ham at det ikke er ham men jeg at simpelthen bare ikke har lyst til sex. Jeg har også ytret mine bange anelser for ham omkring om det nogensinde kommer igen .. Det første lange stykke tid har han været forstående, og det er han også stadig. Men kan mærke han er ved at blive småfrustreret .. Og jeg kan nu altså godt forstå ham.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Efter vi fik vores den første gik der 1½ år før vi havde sex - Jeg havde bare ikke lysten til det... Kæresten lavede ikke andet end at brokke sig og kunne ikke respektere det... 

Nu har vi fået vores nr. 2 barn - Jeg har slet ikke lyst til sex endnu.. Og det brokker han sig også over! 

Men vi snakker tit om det og han forstår det også - Men det der med at respektere det, det kan han ikke... 

Okay.

Gjorde i noget for at det ligesom kom igen?

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

måske du skal prøve at arbejde stille op igen med sex sammen med manden, jo længere tid i ikk er sammen, jo mere arbejde ska der til for at få det til at fungere. tror du ikk ?

Jo, men ...

Har bare følt afsky bare ved tanken om sex. Jeg tror næsten jeg ville føle mig forulempet hvis vi havde sex  Vi har som alternativ ligget i ske, og når vi har siddet i sofaen, nussede hår og have kropskontakt på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.