Er det ok .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hehe, man skal jo stadig have et liv ved siden af hvorfor skulle man blive stemplet, ? der er vel ikke noget galt i det .. 

Du har ret .. nu rart at høre det lidt fra andre ører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

smiler din lille frækkert smiler

Hehe

Det gode ved det var jo, at vi havde helt rene linjer omkring det. Vi gik ikke i seng med andre, men måtte gerne date, og hvis nu lynet alligevel tilfældigvis skulle slå ned, så skulle vi også være helt ærlige omkring det.
Vi fik næsten 2 år sammen på den måde, og da vi skiltes var det i kærligt venskab.
Jeg blev senere gift med mine ungers far, og han fandt en sød pige i Australien...og...jeg har ham på FB som ven..det er ganske hyggeligt. LOL

Anmeld

14. november 2011

baby012

Anonym skriver:

Du har ret .. nu rart at høre det lidt fra andre ører

det jo det, men hyg du dig bare  

Anmeld

14. november 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Hehe

Det gode ved det var jo, at vi havde helt rene linjer omkring det. Vi gik ikke i seng med andre, men måtte gerne date, og hvis nu lynet alligevel tilfældigvis skulle slå ned, så skulle vi også være helt ærlige omkring det.
Vi fik næsten 2 år sammen på den måde, og da vi skiltes var det i kærligt venskab.
Jeg blev senere gift med mine ungers far, og han fandt en sød pige i Australien...og...jeg har ham på FB som ven..det er ganske hyggeligt. LOL

hvor er du sød...

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

hvor er du sød...

Tark..og bestemt i lige måde

Anmeld

14. november 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Tark..og bestemt i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.