Skal begynde på arbejde igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Mie Kümmel

I morgen skal jeg starte på arbejde igen og jeg glæder mig ikke til at skal undvære mine 2 piger i så lang tid. Især har jeg det lidt dårligt med at skulle afleverer Lotus i dp. Syntes bestemt ikke det er nemmere anden gang. :'( Nå men jeg glæder mig også lidt til at komme igang igen, men hold da op hvor går det hurtigt. Kan ikke forstå at min lille pige snart er 7 mdr. Lotus er en glad pige som elsker at ligge på maven og lege. Hun kan stille sig på op i kravle stilling og så står hun der og vakler. Hun kan ikke selv sidde, hun ruller med det samme om på maven. Hun spiser godt af mos, især glad for kartoffel/gulerodsmos. Kan stadig ikke udstå klumper i maden. Det var en lille status herfra. Hvordan ser det ud hos jer? Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Mie

Kan godt forstå din ambivalens :) Der er også dage, hvor det at være hjemmegående hænger mig ud af halsen og hvor jeg glæder mig til at kunne koncentrere mig om andet end børnene. Det er planen, at Gustav skal i dagpleje når han er 1½.

Mon ikke han har lært at spise rigtig mad til den tid ;) Han er nemlig ikke synderligt begejstret for andet end mors mælk. Han er en stor dreng, der vejede 9,5 kg til 5-mdrs us v lægen, så mangler ikke noget.

Han er dygtig til at rulle fra ryg til mave, skubber numsen lidt op , men kommer ikke op på knæ endnu.

Han 7 tænder, fik nr 7 for flere uger siden, og så er det stået stille siden.

Er verdens gladeste dreng, der dog ikke sover særlig lange lure. Men er for det meste glad, så det er helt fint.

:) Karoline

Anmeld

3. marts 2008

DeeDee

Hej Mie Her starter jeg igen på arbejde 5. maj. Min mand har så 13 ugers barsel/ferie, så det bliver ham der skal køre Sofus ind i vuggestue. Jeg glæder mig til at starte, men er glad for at det ikke er mig der skal aflevere ham i vuggestuen første gang... puha jeg bliver helt skidt ved tanken.:'( Sofus er lige blevet ½ år - han spiser grød og mos, der er både kød og fisk i og han har ikke noget i mod klumper :D Han har også spist små brød hapsere så han guffer bare derud af. Han er 74 cm, vejer 8,6 kg. Ruller begge veje og ruller langt og rækker ud for at nå ting og bliver sur hvis han ikke kan :)). Han har ikke nogen tænder endnu, men bisserne klør, så de er på vej. Knus Ditte-Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.