mens smerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2011

ekebiv

Halløj.

Jeg er 7+4 og jeg har haft mens "smerter"(mere murren end smerter) i flere uger. Det er min 3 graviditet så jeg ved godt at det er normalt, jeg havde bare ikke forventet at det ville være hver dag hele dagen. Jeg blir så nervøs for om det er et dårligt tegn (ja!  selv om det er 3. gang er man MINDST lige så nervøs som de andre gange ) Jeg havde slet ikke den murren de andre gange men jeg havde på den anden side heller ikke kvalme eller ømme bryster så graviditeter er jo vel bare forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Clisolka

ekebiv skriver:

Halløj.

Jeg er 7+4 og jeg har haft mens "smerter"(mere murren end smerter) i flere uger. Det er min 3 graviditet så jeg ved godt at det er normalt, jeg havde bare ikke forventet at det ville være hver dag hele dagen. Jeg blir så nervøs for om det er et dårligt tegn (ja!  selv om det er 3. gang er man MINDST lige så nervøs som de andre gange ) Jeg havde slet ikke den murren de andre gange men jeg havde på den anden side heller ikke kvalme eller ømme bryster så graviditeter er jo vel bare forskellige

Ja, det er ikke sjovt med alt det murren i underlivet når ikke man er længere henne  Jeg tror jeg var 11-12 uger henne før det forsvandt hos mig - og jeg havde det også mere eller mindre hver dag 

Anmeld

15. november 2011

ekebiv

jeg havde lidt brunt udflåd igår og idag er smerterne væk. Jeg har været ved at tælle i kalenderen og det passer nogenlunded med at jeg ville ha haft mens nu her så det var nok bare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.