enorme smerter under samleje :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har mistet i sidste uge i 5 uge, og havde for første gang sex med manden siden jeg fandt ud af at jeg var gravid..
og endelig holdt op med at bløde for nogen dage siden, så vi tog et kondom og prøvede ..

MEN FOR SATAN !! av for helvede det gjorde satme da ondt.. det føltes som om der var hul direkte op til maven på mig.. han var ellers skide forsigtig.. ER det normalt??? altså og have så ondt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har mistet i sidste uge i 5 uge, og havde for første gang sex med manden siden jeg fandt ud af at jeg var gravid..
og endelig holdt op med at bløde for nogen dage siden, så vi tog et kondom og prøvede ..

MEN FOR SATAN !! av for helvede det gjorde satme da ondt.. det føltes som om der var hul direkte op til maven på mig.. han var ellers skide forsigtig.. ER det normalt??? altså og have så ondt???

nej jeg har faktisk aldrig haft ondt efter.. det kunne være du skulle snakke med din læge.. 

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej jeg har faktisk aldrig haft ondt efter.. det kunne være du skulle snakke med din læge.. 

Ja det bliver jeg da nok nød til

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja..det er det.

Man kommer ikke bare over en abort i løbet af nogle få dage, og man kan sagtens være øm i en måned eller mere efter ligesom efter fødsel.
Så giv din krop lidt tid til at komme sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..det er det.

Man kommer ikke bare over en abort i løbet af nogle få dage, og man kan sagtens være øm i en måned eller mere efter ligesom efter fødsel.
Så giv din krop lidt tid til at komme sig.

Kærligst
Sussie

syntes bare aldrig jeg har haft det på den måde før, med at jeg føler der er hul hele vejen op igennem og at det gør så afsindig ondt. Har før mistet hvor det overhovedet ik har gjort ondt, men det vel heller ikke alle aborter der er det samme!

nå men jeg må se tiden an, også må kæresten og jeg vente med at sexe til jeg kan

Anmeld

14. november 2011

LISBETH:-)

Jeg har aborteret 6 gange og aldrig oplevet det har gjort ondt bagefter!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

LISBETH:-) skriver:

Jeg har aborteret 6 gange og aldrig oplevet det har gjort ondt bagefter!

må nok heller tage fat i lægen imorgen

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

syntes bare aldrig jeg har haft det på den måde før, med at jeg føler der er hul hele vejen op igennem og at det gør så afsindig ondt. Har før mistet hvor det overhovedet ik har gjort ondt, men det vel heller ikke alle aborter der er det samme!

nå men jeg må se tiden an, også må kæresten og jeg vente med at sexe til jeg kan

Ellers må du jo snakke med lægen, hvis det ikke er blevet bedre om et lille stykke tid.

Jeg kender godt den hule fornemmelse, men når jeg har oplevet det, så er det gået over efter et par måneder.
Som du siger, så tror jeg det hænger sammen med hvor i livmoderen fosteret har siddet.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ellers må du jo snakke med lægen, hvis det ikke er blevet bedre om et lille stykke tid.

Jeg kender godt den hule fornemmelse, men når jeg har oplevet det, så er det gået over efter et par måneder.
Som du siger, så tror jeg det hænger sammen med hvor i livmoderen fosteret har siddet.

hvad mener du med det jeg har markeret hvis jeg må spørge

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hvad mener du med det jeg har markeret hvis jeg må spørge

Hmmm...tror nok jeg fik roddet lidt i dit svar....eller rettere tolkede det som om du mente, at der ikke var to graviditeter hvor fosteret sidder ens.
og hvis det nu har siddet et sted længere nede i bunden af livmoderen eller noget, måske netop derfor du mistede det, det har siddet et dumt sted, ja så kan man uden tvivl blive meget øm, hvis det er lige i nærheden af livmoderhals og mund, som jo bliver bevæget meget under samleje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.