Nogen der ved hvad der skal ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Blirnokaldrigfru

Skal på onsdag til læge, med henblik på en tidlig scanning, for det endte i MA sidst.. Men hvorfor skal man til lægen inden, og hvad skal der ske? For sidst fik jeg lavet vandrejournal i 9. uge, og der mente han at jeg kom til læge for tidligt? Og er kun 4+6 på onsdag?

Nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

viben

Frk P. skriver:

Skal på onsdag til læge, med henblik på en tidlig scanning, for det endte i MA sidst.. Men hvorfor skal man til lægen inden, og hvad skal der ske? For sidst fik jeg lavet vandrejournal i 9. uge, og der mente han at jeg kom til læge for tidligt? Og er kun 4+6 på onsdag?

Nogen der har prøvet det samme?

Mon ikke det er fordi din læge skal lave en henvisning til den tidlige scanning? Det har min i hvert fald gjort til mine ekstra scanninger...

Anmeld

14. november 2011

Blirnokaldrigfru

Men skal man seriøst derud for det?

Anmeld

14. november 2011

Frk.S

Altså jeg ved det ikke, da jeg ikke har prøvet det, men kan det tænkes at han gerne vil se dig, og bekræfte graviditeten inden han skriver en henvisning til scanning?

Tillykke med graviditeten i øvrigt.

Anmeld

14. november 2011

Blirnokaldrigfru

Forestiller mig også lidt selv, at de nok vil tage en test? Min læge er bare lidt ubehagelig, så kunne godt have undværet det

Tusind tak

Anmeld

14. november 2011

viben

Frk P. skriver:

Men skal man seriøst derud for det?

Det har jeg i hvert fald skulle, for netop først at få graviditeten bekræftet.. Så du må afsted  Og så skulle du måske overveje at skifte læge? De skal jo trods alt ret tæt på en, med gynækologiske undersøgelser osv. undervejs..

Anmeld

14. november 2011

Blirnokaldrigfru

Hvis jeg kunne skifte læge, havde jeg gjort det for lææænge siden Men bor i en ret lille kommune, hvor alle læger er lukkede for tilmeldinger, så kan ikke bare skifte

Men tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.