Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Tak søde kan ikke se hvilken du har citeret men takker for de pæne ord
Tak søde kan ikke se hvilken du har citeret men takker for de pæne ord
de lilla med de lækre kager... billede 2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: kan de laves i en større str. og hvad er prisen så???
kan de laves i en større str. og hvad er prisen så???
bullerbassen skriver: Hejsa kan ikke se hvilken billede du har citeret kun teksten. Kan du kopiere billedet. Hvilken str skulle det være
Hejsa kan ikke se hvilken billede du har citeret kun teksten. Kan du kopiere billedet. Hvilken str skulle det være
twinboys skriver: de lilla med de lækre kager... billede 2
Super hvilken str skulle det være
er de små eller store i str. og har du evt. en bluse der passer til... gerne ens farvet i samme farve som rib
bøgelund skriver: hvad skal kjolen koste, hvis det skal være korte ærmer, med elastik i. og så den går ned til knæene med kun en lille smule a form... eller lidt elastik ved knæene, så den bliver ballonform? jeg kan slet ikke forklare det.. det ser så godt ud i min forestilling..
hvad skal kjolen koste, hvis det skal være korte ærmer, med elastik i. og så den går ned til knæene med kun en lille smule a form... eller lidt elastik ved knæene, så den bliver ballonform?
jeg kan slet ikke forklare det.. det ser så godt ud i min forestilling..
og bukserne må gerne have rød rib kant, hvis du har det..
twinboys skriver: Vedhæftet: er de små eller store i str. og har du evt. en bluse der passer til
er de små eller store i str. og har du evt. en bluse der passer til
bullerbassen skriver: Str er til den store side - dem her er str 68-74 svarer til 74 . Nej har ikke en trøje dertil men plejer at købe i H&m de har alm basis trøjer i forskellige farver til 30-40 kr . Eller en body alt efter hvor stort barnet er
Str er til den store side - dem her er str 68-74 svarer til 74 . Nej har ikke en trøje dertil men plejer at købe i H&m de har alm basis trøjer i forskellige farver til 30-40 kr . Eller en body alt efter hvor stort barnet er
hun er en kæmpe pige på 1år og 3 mdr...
bøgelund skriver: og bukserne må gerne have rød rib kant, hvis du har det..
twinboys skriver: hun er en kæmpe pige på 1år og 3 mdr...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128