Bumser på læberne? hjælp!? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.525 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Sig mig, er der andre som har prøvet at få bumser på læberne?

Jeg fødte for en måned siden og er nu begyndt på p piller igen da jeg ikke ammer og min læge sagde det var helt OK at begynde på prævention igen.

Er det blot fordi mine hormoner er helt ude af takt eller hvad?

Opdagede en ordentlig stor gul grim bums i siden af mine læber og selvfølgelig (dum som jeg er) sku jeg pille i det så nu er der kommet et stort grimt sår.

Og nu har jeg opdaget to bitte små bumser på min overlæbe også, øv altså!

Vil ikke tro det er forkølelses sår da jeg på ingen måde har mærket til kløe, prikken eller svien samt væskefyldte blærer.

Nogle gode råd som kan hjælpe med at de går væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

14. november 2011

lycly

Jeg har prøvet det. Ikke lige i forbindelse med hverken graviditet eller fødsel. Jeg kan heller aldrig holde fingrene fra dem, men det gør jo desværre at man spreder bakterierne. Så grunden til at du fik flere, var nok at du havde bakterier fra den første på fingrene HVIS du trykker dem, så gør det med papir

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg har prøvet det. Ikke lige i forbindelse med hverken graviditet eller fødsel. Jeg kan heller aldrig holde fingrene fra dem, men det gør jo desværre at man spreder bakterierne. Så grunden til at du fik flere, var nok at du havde bakterier fra den første på fingrene HVIS du trykker dem, så gør det med papir

Åh nej, jamen så er det da uden tvivl derfor at der er kommet flere nu for ikke nok med at jeg har pillet ved den første der kom, men jeg har også brugt en læbepomade på hele munden som så klart nok har ført smitten videre ...

Havde ikke lige overvejet at bumser også kan smitte!

Ih nej, hvor er det træls. Ser ikke særlig pænt ud.

Anmeld

14. november 2011

lycly

Anonym skriver:

Åh nej, jamen så er det da uden tvivl derfor at der er kommet flere nu for ikke nok med at jeg har pillet ved den første der kom, men jeg har også brugt en læbepomade på hele munden som så klart nok har ført smitten videre ...

Havde ikke lige overvejet at bumser også kan smitte!

Ih nej, hvor er det træls. Ser ikke særlig pænt ud.

De smitter i DEN grad . Og hvis du har brugt læbepomade, har det helt sikkert været med til at smitte videre . Så brug papir, eller hold fingrene væk (sidstnævnte er herre svært, I know!)

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

De smitter i DEN grad . Og hvis du har brugt læbepomade, har det helt sikkert været med til at smitte videre . Så brug papir, eller hold fingrene væk (sidstnævnte er herre svært, I know!)

Jeg vidste ikke at man kunne få bumser på læberne også, men ja hvorfor ikke, bumser er bare roden til alt ondt.

Jeg skulle bare have holdt nallerne for mig selv og ikke pillet i den, nu er der kommet sår med kæmpe skorper og jeg kan dårligt åbne munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.