Stress ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, så ligge jeg her på sofaen, og tror jeg oplevere mine første plukveer.. Det gør så ondt 

Ved det kommer af stress, men kan ikke ligge arbejde fra mig.. Min kollega sygmeldte sig i fredags, så jeg har overtaget en event som forgå på torsdag.. 

Men intet er koordineret og der mangler indlægsholdet og alle de pratiske ting er ikke på plads + tilmeldingslisten er bare af LORT til 

Har kun i morgen til alt få alt til at hænge samme, for har et andet event onsdag hele dagen.. og ja, når selt ikke mit eget arbejde.. 

Altså ved godt hun er syg, men vi har alle vist hun ikke har lavet sit arbejde i forhold til dette event.. Så føler bare hun har pisset på os.. SORRY ved godt man skal støtte hinande, men føler bare hun er ligeglad..

Undskyld mit bitch indlæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Lone Jakobsen

hvis du er gravid og stresset kan det meget vel være derfor du får plukveer.

sørg for at passe ekstra godt på dig selv. meld ud til dit arbejde hvis du bliver stresset, for ellers ender du med en sygemelding. graviditet og stress er en meget uheldig kombination.

Lone

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

hvis du er gravid og stresset kan det meget vel være derfor du får plukveer.

sørg for at passe ekstra godt på dig selv. meld ud til dit arbejde hvis du bliver stresset, for ellers ender du med en sygemelding. graviditet og stress er en meget uheldig kombination.

Lone

Det er fordi jeg stresser  Er så lykkkelig når jeg kan slappe lidt af.. Har arbejde fra 8 - 20 i dag og nu skal jeg bare ligge helt stille... også er manden syg.. denne uge skal bare overstås

Fik heldigvis snakket med min chef i dag, og har fået fredag fri  også skal jeg til lægen i morgen, så må lige tag en snak med ham....

Anmeld

16. november 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det er fordi jeg stresser  Er så lykkkelig når jeg kan slappe lidt af.. Har arbejde fra 8 - 20 i dag og nu skal jeg bare ligge helt stille... også er manden syg.. denne uge skal bare overstås

Fik heldigvis snakket med min chef i dag, og har fået fredag fri  også skal jeg til lægen i morgen, så må lige tag en snak med ham....

det lyder som en rigtig god ide. så må vi se om han sygemelder dig med stress.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.