Ihh så kom jeg så langt, i dag er jeg 14+3 
Jeg har tidligere oprettet flere tråde grundet massiv opkast fra uge 6 i min graviditet hvor jeg mildets talt var ved at miste modet.
Jeg er nu nede på at kunne nøjes med en enkelt gang om morgenen og er begyndt at spise nogenlunde formalt igen. DEJLIGT!! 
Vi så vores lille for 2. gang til NF da jeg var 12+4, åhhh hvor var det en fantastisk oplevelse. Den var livlig, væltede rundt og spjættede med arme og ben. En stor stor oplevelse og glæden ville ingen ende tage da vi kunne konstatere at den er helt perfekt, lige som den skal være
Det har været min største bekymring da jeg stort set ingen mad fik, og selvom lægerne forsikrede mig om at baby fik hvad den skulle, så var jeg bare så nervøs
- og min SA sidder altså stadig i mig.
Men alt er godt og jeg glæder mig til jeg igen skal se den lille d. 19 dec til MD scanning hvor vi forhåbentligt får et køn at vide 
Til sidst et billede af babys bolig - taget i søndags hvor jeg var 14+2 (det bliver hovedløst, da der endnu er nogle venner der ikke ved det, og man ved jo aldrig hvem der kigger med
)
Puha jeg syntes pludselig maven blev stor, men jeg elsker den og bærer den stolt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld