Ny babypakke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Kageelsker

Lige et tip om ny babypakke!

Rema 1000 har lanceret en gratis babypakke, med newborn bleer og andet til den nyfødte

Man skal bestille den over nettet og får så en mail når pakken er klar til afhentning. Man vælger selv hvilken butik.

Den kan bestilles her:

http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Babystartpakke.aspx

Der står også hvad pakken indeholder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

kekp

Kageelsker skriver:

Lige et tip om ny babypakke!

Rema 1000 har lanceret en gratis babypakke, med newborn bleer og andet til den nyfødte

Man skal bestille den over nettet og får så en mail når pakken er klar til afhentning. Man vælger selv hvilken butik.

Den kan bestilles her:

http://www.rema1000.dk/Varer%20i%20REMA%201000/Babystartpakke.aspx

Der står også hvad pakken indeholder

Jeg har bestilt en men har ikke lige fået taget mig sammen til at hente den endnu. Men bliver spændende, der står også at der er en overraskelse i

Synes i det hele taget at det er hyggeligt med de forskellige babypakker, selvom at det for det meste jo "kun" er vareprøver.

Man må da vel egentlig også snart få besked om at man kan hente den fra Libero? Det er vist noget med et par måneder før termin...??

Anmeld

14. november 2011

AnneH

kekp skriver:

Jeg har bestilt en men har ikke lige fået taget mig sammen til at hente den endnu. Men bliver spændende, der står også at der er en overraskelse i

Synes i det hele taget at det er hyggeligt med de forskellige babypakker, selvom at det for det meste jo "kun" er vareprøver.

Man må da vel egentlig også snart få besked om at man kan hente den fra Libero? Det er vist noget med et par måneder før termin...??

Den fra Rema, synes jeg er rigtig fin, det er ikke kun 5-6 stk. bleer man får, men en hel pakke og en pakke af deres vådservietter og engangsvaske klude. Så synes den var rigtig god.

Jeg har lige fået brev fra libero om at vi kan hente vores pakke, så din må vel også snart komme.

Synes også pakkerne er hyggelige. Man siger jo aldrig nej tak til gratis ting.

Anmeld

15. november 2011

TbCp

Den er hentet

Anmeld

15. november 2011

Kageelsker

kekp skriver:

Og så troede man lige man havde fundet noget nyt og så kender i den allerede!  Men godt at høre det er en god pakke

Du får kuponen tilsendt ca 8 uger før termin (altså til liberopakken), jeg har lige hentet min igår og der er altså også rigtig mange gode ting i 

Jeg syntes også det er rigtig dejligt med alle de gratis babypakker man får, specielt dem med bleer i, for de er jo ikke helt billige og så får man mulighed for at få prøvet lidt forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.