Baby-hule 29+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.755 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Schmoe

Med og uden tøj på   (Er idag 29+2 )

Synes den har skrumpet lidt ind ift 27+1.. Hmm.. Men det må være fordi barnet ligger anderledes denne gang?

Men mærker barnet hele tiden og meget tydeligt. Nogle gang gør det ondt.. Pyha. Men det er egentlig hyggeligt, når man tænker på at der ligger for pokker et menneskebarn i mig!!  

Føler mig allerede næsten som en flodhest!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mor til Mike

Schmoe skriver:

Synes den har skrumpet lidt ind ift 27+1.. Hmm.. Men det må være fordi barnet ligger anderledes denne gang?

Men mærker barnet hele tiden og meget tydeligt. Nogle gang gør det ondt.. Pyha. Men det er egentlig hyggeligt, når man tænker på at der ligger for pokker et menneskebarn i mig!!  

Lækker mave ..

Anmeld

14. november 2011

Hailiesmom11

Schmoe skriver:

Tror nu ikke du er skrumpet den er vist bare faldet lidt ned  gjorde min også deromkring...

men lækker babyhule

Anmeld

14. november 2011

Schmoe

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Lækker mave ..

Tak skal du have  

Anmeld

14. november 2011

Schmoe

Tror nu ikke du er skrumpet den er vist bare faldet lidt ned  gjorde min også deromkring...

men lækker babyhule

Tak skal du have

Oh ja, det kan der være noget om  

Måske forsøger det at finde vejen til bækken, men det er vel først omkring uge 32-33, det "skal" vende hovedet nedad?  

Anmeld

14. november 2011

Hailiesmom11

Schmoe skriver:

Tak skal du have

Oh ja, det kan der være noget om  

Måske forsøger det at finde vejen til bækken, men det er vel først omkring uge 32-33, det "skal" vende hovedet nedad?  

Selvom min datter kun er 5 mdr kan jeg absolut ikke huske det.. Man kan tydeligt se på min mave fra uge 35+0 (pink)til 36+1 (gul) er den også faldet ned synes bare den gjorde det før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2011

Schmoe

Lækker mave ..

Ihh.. tak skal du ha'!  

Anmeld

8. december 2011

Schmoe

Lækker mave ..

Ja det har du ret i.. Min mave vokser ikke sådan i takt som barnet gør, men en gang for hver 2. eller 3. uge, så ses den forskel.. Hehe..

Men det blir spændende når jeg nærmer mig terminen

Anmeld

8. december 2011

Nessie

Ingen flodhest dér, bare en fin mave

Anmeld

8. december 2011

katrine26

Sikke en smuk mave...

Den er ikke blevet mindre men bare sunket det kan man tydlig se på de billeder hvor du har bar mave..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.