Hjælp til min første kage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2011

mortilfreja

Jeg har fødselsdag på onsdag  Og har derfor besluttet mig for at begive mig igang med en fin kage..

Har købt ind til Tobleronecreme og Hindbær mousse..

Nu er mit spørgsmål så: Skal jeg lægge lagkagen sammen dagen før ( Skal spises onsdag aften) Eller er det bedst at vente og så lave den om morgenen???

Jeg har købt færdiglavet fondant til kagen.. Men hvor meget skal jeg bruge til en alm lagkage størrelse?? Pakkerne er med 250 g pr. pakke..

HJÆLP SKØNNE KAGEPIGER!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

mortilfreja

Slet ingen der kan hjælpe???

Anmeld

14. november 2011

Ansemusen

mortilfreja skriver:

Jeg har fødselsdag på onsdag  Og har derfor besluttet mig for at begive mig igang med en fin kage..

Har købt ind til Tobleronecreme og Hindbær mousse..

Nu er mit spørgsmål så: Skal jeg lægge lagkagen sammen dagen før ( Skal spises onsdag aften) Eller er det bedst at vente og så lave den om morgenen???

Jeg har købt færdiglavet fondant til kagen.. Men hvor meget skal jeg bruge til en alm lagkage størrelse?? Pakkerne er med 250 g pr. pakke..

HJÆLP SKØNNE KAGEPIGER!!!

Det er altid bedst at lave kagen dagen før eller evt. to dage før, så den kan trække lidt. Det bliver den lækrest af

Du skal nok have to pakker, bare for en sikkerheds skyld. Evt. 3.

Anmeld

14. november 2011

mortilfreja

Ansemusen skriver:

Det er altid bedst at lave kagen dagen før eller evt. to dage før, så den kan trække lidt. Det bliver den lækrest af

Du skal nok have to pakker, bare for en sikkerheds skyld. Evt. 3.

Okay super   Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.