Julegave til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Lou87

Her har han fået en såkaldt "decembergave" på forskud, for ku ikk vente med at give ham den.. Den er også grundet flytning som vi sk her d 1 dec, og der får han li tyve min længere på arbejde..
Så som en hjælp til og spare tid har han fået en kaffemaskine med timer på

Jeg tror enten jeg finder et hotel ophold for 2 eller noget wellness til ham til jul.. Har aldrig nogen ønsker. Så må i tænkeboks hver gang og nu er jeg træt af og give tøj, smykker og dufte.
Og jeg har dårlig ryg pt så har ikk ku forkæle ham med message og lign for nylig og det ved jeg han elsker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

annec

Camulla skriver:

Hvad giver I jeres mand i julegave??

Bare nysgerrig...  

Har ingen ide Han har også fødselsdag på torsdag og der får han sko/sneakers og parfume

Anmeld

14. november 2011

lucas<3

Camulla skriver:

Hvad giver I jeres mand i julegave??

Bare nysgerrig...  

min får noget så kedlig som en ting til cyklen så han os kan ha Lucas med på cyklen, (sådan en til cykelstolen en holder a en art) og så får han mette blomsterbergs dessertbog

Anmeld

14. november 2011

Maja88

årgh ha.. ved det ikke

her han ovenikøbet fødselsdag den 22 dec.

men måske en gordon ramsey kogebog

og et par bukser.. eller nogen sko...

jeg har fået min julegave en power hoop

Anmeld

14. november 2011

TR

Camulla skriver:

He he, ved det ikke helt...

Regner med bare at give ham bukser. Det plejer jeg at give ham og han mangler han virkelig... Hmm... Det er bare lidt kedeligt... Måske en lækker kaffemaskine? Åhh, han ønsker sig så mange ting.

Og fra sønnen af, tror jeg, at jeg vil gå til fotografen og få lavet et billede af ham og min gravide mave, så der er lidt personligt også

God ide med billedet ..

Min har ikke rigtig nogle ønsker, så synes det svært os fordi jeg gerne vil give ham noget der viser min kærlighed til ham

Hvis du forstår hehe ..

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Jeg har købt to billetter til Batman Live i Herning, og håber at han tager mig med

Han bliver 40 til næste år, og jeg er helt blank på hvad jeg så skal købe til ham. Det må jo godt være noget specielt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.