Menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

annec

M (: skriver:

Kan kun råde dig til at få vished, og så må du jo tage en beslutning derfra.. 

Ja. Men vil hvert fald gerne have lov til at nyde min søn lidt endnu, inden der skulle komme en mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

M (:

annec skriver:

Ja. Men vil hvert fald gerne have lov til at nyde min søn lidt endnu, inden der skulle komme en mere..

Så må vi  for, at den er negativ..

Anmeld

14. november 2011

Frk.Nissen

annec skriver:

Ja, vil købe en i dag og tager den i morgen tidlig, det siges jo at der kan man se det bedste resultat.

Håber altså at den er negativ. Ih blir helt nervøs nu

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig. For det er så svært at sige om du er, eller ej.

Du skal ikke blive nervøs. Kan godt se at du har en lille en. Men det skal nok gå

Anmeld

14. november 2011

annec

TulleStøv skriver:

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig. For det er så svært at sige om du er, eller ej.

Du skal ikke blive nervøs. Kan godt se at du har en lille en. Men det skal nok gå

Ja ..

Men kan bare heller ikke se hvornår jeg skulle være blevet gravid. Hver gang vi har haft sex har vi brugt kondom, udover 1 gang. Og der tog jeg en fortrydelsepille, godt nok 48 timer efter..

Anmeld

14. november 2011

annec

Så må vi  for, at den er negativ..

Ja! Men tror nu bare det måske er forsinket. Mange siger jo også at lige efter fødslen og det næste stykke tid kan den godt være meget ureglmæssig. Så håber det er det

Anmeld

14. november 2011

Frk.Nissen

Er det ikke noget med at den skal tages efter 24 timer ? Eller husker jeg forkert.

Vi må !

Anmeld

14. november 2011

M (:

annec skriver:

Ja! Men tror nu bare det måske er forsinket. Mange siger jo også at lige efter fødslen og det næste stykke tid kan den godt være meget ureglmæssig. Så håber det er det

Der er i hvert fald ingen grund til at tage bekymringerne på forskud. (:

Anmeld

14. november 2011

annec

TulleStøv skriver:

Er det ikke noget med at den skal tages efter 24 timer ? Eller husker jeg forkert.

Vi må !

nej mener det er inden 72 timer, men de virker jo bedst så hurtig som muligt den bliver taget.

Anmeld

14. november 2011

annec

Der er i hvert fald ingen grund til at tage bekymringerne på forskud. (:

Nej det er jo lige det

Anmeld

14. november 2011

Kofoed.

Husk på, at mange oplever ureelmæssig mens efter fødselen, så måske det bare er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.