Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer. Det kan godt være at jeg er tosse. Meeen, jeg kan simpelhen ikke forstå min krop. Jeg har altid fået min mens d. 7-8. Men får 2 mdr siden, synes den at den skulle komme d 14. Det er også helt fair. Er lidt ligeglad med, hvornår den kommer Nu har vi så d 14 idag. Er den kommet, næh nej. Jeg har ondt. Har haft lidt ondt i min mave. Håber at min mens selv kan finde ud af det, for jeg kan da snart ikke. Hihi Nu må jeg se om det kommer iaften eller imorgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I princippet kan din "mens" sidste gang være der hvor ægget satter sig fast. Der er det vist normalt at folk kan tro det er en forsinket mens... Vil du gerne være gravid?
cso79 skriver: I princippet kan din "mens" sidste gang være der hvor ægget satter sig fast. Der er det vist normalt at folk kan tro det er en forsinket mens... Vil du gerne være gravid?
Jeg ville ikke sige, at JEG VIL. Det kunne være dejligt hvis det snart skete Det er ikke fordi jeg sidder og siger : Nu har jeg æl, så nu hedder det kun sengen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128