Blærebetændelse = mange plukveer. Nogle der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2011

patella

Hejsa de damer

Jeg er 24+1 i dag og jeg har haft helt usædvanlig mange plukveer fra midten af sidste uge - nogle af dem har næsten gjort ondt, eller i hvert fald nevet meget - jeg vil IKKE ha baby ud endnu!!!  Men man blir altså lidt bange...

Jeg har lige talt med en jordemoder, som bad mig om at aflevere en urinprøve ved lægen i morgen. Hvis den viser blærebetændelse, er det næsten helt sikkert "bare" det der er årsagen. Men hvis den ikke viser blærebetændelse, skal jeg scannes for at se om livmoderhalsen er ved at modne sig... åh jeg håber bare sådan at jeg har blærebetændelse...

Nogen der har prøvet at ha blærebetændelse og fik plukveer p.g.a. dette?

Har to veninder der har været gravide samtidig med mig, og begge har født for tidligt - den ene 12 uger for tidligt, den anden 6 uger... der sidder en SKRÆK i mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Jeia

Jeg havde flere gange blærebetændelse, da jeg var gravid med min datter. Jeg kunne tydeligt mærke, at jeg havde flere plukveer, så snart jeg fik blærebetændelse. Jeg fik dog ikke ondt, kunne bare fornemme at maven blev hård.

Håber for dig at det "bare" er blærebetændelse

Anmeld

14. november 2011

Nitz - <3 David

Jeg fik pludselig mange plukveer forrige torsdag.. og ringede til FG.. hun sagde også det kunne være blærerbetændelse..

Men hos mig var det desværre en løsrevet moderkage.. Så jeg endte i kejsersnit 8 timer efter de begyndte..
Men hvis du har haft flere plukveer i flere dage så er det nok "bare" en blærerbetændelse..

Anmeld

14. november 2011

patella

Åh jeg håber på at jeres krydsede fingre får effekt - jeg håber stadig - tak for svar!

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

Det kan sagtens være årsagen til dine mange plukkeveer, jeg havde selv en ordentlig omgang blærebetændelse da jeg var gravid, hvilket også resulterede i enormt mange og smertefulde plukkeveer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.