Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores babyalarm er virkelig det værdeste L***!! Nogen gange virker den, andre gange ikke. I dag er så en af de dage hvor den ikke virker, og Sebastian vil KUN sove ude, så her står døren åben i dag
Så søger en billig men god brugt babyalarm!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
ingen?
Var du int. i min eller kan jeg sætte den til salg her inde?
annec skriver: Vores babyalarm er virkelig det værdeste L***!! Nogen gange virker den, andre gange ikke. I dag er så en af de dage hvor den ikke virker, og Sebastian vil KUN sove ude, så her står døren åben i dag Så søger en billig men god brugt babyalarm!
Må jeg spørge hvilken baby alarm du har? Vi skal nemlig snart ud og købe, og så ville det være rart at vide hvad vi IKKE skal købe
LunaLykke skriver: Må jeg spørge hvilken baby alarm du har? Vi skal nemlig snart ud og købe, og så ville det være rart at vide hvad vi IKKE skal købe
Jeg ved faktisk ikke hvad den hedder, men det er noget billig lort fra Lidl Tror ikke den findes i BabySam og Ønske Børn og sådan
DKA skriver: Var du int. i min eller kan jeg sætte den til salg her inde?
Har ikke lige fået spurgt min kæreste s;
Gør det i dag, og så skulle jeg lige se om der var andre
Ikea har en babyalarm til 200 og den skulle være udemærket
sabrina89 skriver: Ikea har en babyalarm til 200 og den skulle være udemærket
Ja okay. Kan man læse noget om den, nogen steder?
annec skriver: Har ikke lige fået spurgt min kæreste s; Gør det i dag, og så skulle jeg lige se om der var andre
Helt oki.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128