sarahjylland skriver:
Altså det er jo først i graviditeten mender er hjerteblink der og det er derfor man venter dertil. Jeg fik kun scan der pga Saerne jeg har haft så var meget lettet. Det er også tidligt hvis man ikke har en "grund" til det. Nogen faker sig til dem og sådan noget tænder mig helt af. HVis jeg kunne ville jeg også gerne bare have haft en nem graviditet som bare kørte derud af, men pga alle de saer så vil jeg konstant tænke over baby og om den har det godt. Positivt er det at der er hjerteblink for det har der ikke været ved de sidste 3.
Hvorfor var det du skulle have scan nu??
jeg fik det da jeg var 5+0 og det var for at sikre hvor langt jeg var henne da min sidste mens var meget mærkelig og normalt er den meget ens.. og skal så tjekkes igen d. 24 nov for at se om der er hjerteblink..
Man kunne se en tydelig rund mørk plet men en mindre hvidlig plet indeni sidst...
Men blev virkelig bange da hun sagde men jeg slipper dig ikke før jeg har set liv
græd og græd da jeg ikke vidste man ikke kunne se det så tidlig så når næste scanning er overstået vil jeg have en ny klinik da dette var lidt for meget for en førstegangs gravid med mange nerver 
Anmeld