Første scan :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

sarahjylland

Altså det er jo først i graviditeten mender er hjerteblink der og det er derfor man venter dertil. Jeg fik kun scan der pga Saerne jeg har haft så var meget lettet. Det er også tidligt hvis man ikke har en "grund" til det. Nogen faker sig til dem og sådan noget tænder mig helt af. HVis jeg kunne ville jeg også gerne bare have haft en nem graviditet som bare kørte derud af, men pga alle de saer så vil jeg konstant tænke over baby og om den har det godt. Positivt er det at der er hjerteblink for det har der ikke været ved de sidste 3. 

Hvorfor var det du skulle have scan nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

MissBee

sarahjylland skriver:

Altså det er jo først i graviditeten mender er hjerteblink der og det er derfor man venter dertil. Jeg fik kun scan der pga Saerne jeg har haft så var meget lettet. Det er også tidligt hvis man ikke har en "grund" til det. Nogen faker sig til dem og sådan noget tænder mig helt af. HVis jeg kunne ville jeg også gerne bare have haft en nem graviditet som bare kørte derud af, men pga alle de saer så vil jeg konstant tænke over baby og om den har det godt. Positivt er det at der er hjerteblink for det har der ikke været ved de sidste 3. 

Hvorfor var det du skulle have scan nu??

jeg fik det da jeg var 5+0 og det var for at sikre hvor langt jeg var henne da min sidste mens var meget mærkelig og normalt er den meget ens.. og skal så tjekkes igen d. 24 nov for at se om der er hjerteblink..

Man kunne se en tydelig rund mørk plet men en mindre hvidlig plet indeni sidst...

Men blev virkelig bange da hun sagde men jeg slipper dig ikke før jeg har set liv  græd og græd da jeg ikke vidste man ikke kunne se det så tidlig så når næste scanning er overstået vil jeg have en ny klinik da dette var lidt for meget for en førstegangs gravid med mange nerver

Anmeld

16. november 2011

sarahjylland

Ro på de kan ikke se hjerteblink før uge 6 tidligst så der er store charncer for der er det næste gang. Det kan godt være det var hårdt sagt men sig det dog til hende. Synes det er lidt voldsomt at skifte klinik pga det. 

Anmeld

17. november 2011

vicki1983

Oki, så håber jeg også at komme til at se et lille hjerteblinke..

Jeg har ikke selv valgt at skulle scannes så tidligt, så ved ikke hvorfor de vil have mig ind så tidligt..

Anmeld

17. november 2011

sarahjylland

Ja det kan jeg da godt forstå. det kan være cyklus evt hvis du ikke har helt styr på den men det lyder jo til du har...

Anmeld

19. november 2011

Nattøs

jeg er spændt på hvornår at jeg skal scannes første gang skal til lægen mandag så er jeg i uge 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.