Hjælp.. Jeg fatter ingenting, det burde ikke kunne ske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg opretter dette emne som anonym, da jeg ikke ønsker at blive genkendt, men jeg håber at I vil svare alligevel..

Sagen er den, at jeg ikke burde kunne blive gravid.. Er steriliseret, og har været det i efterhånden 1 år.

Men jeg er nu gået et par dage over tid, og haft en smule graviditetssymptomer, og har derfor testet de sidste dage.

Og det forholder sig sådan her:

ALLE min teste bliver svagt (ikke meget), men svagt, og kan klare strakt arm, positive.. MEN ikke før efter tid.. Vi snakker om teste der bliver positive alt mellem 15 og 30 min efter de er taget.. Og der er tale om Valmed, og Unistep.. Ikke en har været negativ efter 30 min.. Og det er både når jeg har testet om morgen, og når jeg har testet om aftenen (når jeg selvfølgelig ikke har tisset i ca. 4 timer)..HVIS testene var blevet positive indenfor 10 min ville jeg slet ikke være i tvivl, men eftersom testene skal bruge alt mellem 15 og 30 min, ved jeg slet ikke hvad jeg skal tro..

Det er IKKE skyggestreger, det er fine farvede streger der er tale om...

Hvad dælen skal jeg tro?

Og har I andre en mening om hvad jeg skal gøre?

Anonym..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Hej,

Jeg opretter dette emne som anonym, da jeg ikke ønsker at blive genkendt, men jeg håber at I vil svare alligevel..

Sagen er den, at jeg ikke burde kunne blive gravid.. Er steriliseret, og har været det i efterhånden 1 år.

Men jeg er nu gået et par dage over tid, og haft en smule graviditetssymptomer, og har derfor testet de sidste dage.

Og det forholder sig sådan her:

ALLE min teste bliver svagt (ikke meget), men svagt, og kan klare strakt arm, positive.. MEN ikke før efter tid.. Vi snakker om teste der bliver positive alt mellem 15 og 30 min efter de er taget.. Og der er tale om Valmed, og Unistep.. Ikke en har været negativ efter 30 min.. Og det er både når jeg har testet om morgen, og når jeg har testet om aftenen (når jeg selvfølgelig ikke har tisset i ca. 4 timer)..HVIS testene var blevet positive indenfor 10 min ville jeg slet ikke være i tvivl, men eftersom testene skal bruge alt mellem 15 og 30 min, ved jeg slet ikke hvad jeg skal tro..

Det er IKKE skyggestreger, det er fine farvede streger der er tale om...

Hvad dælen skal jeg tro?

Og har I andre en mening om hvad jeg skal gøre?

Anonym..

Jeg ville få en tid straks hos min læge og få vished, få taget stilling til om barnet var ønsket, tage kontakt til en advokat og patientforsikringen og så ville jeg ellers sagsøge røv ud af bukser på den ansvarlige.... bare en skam vi bor i Danmark og der ikke kan hæftes personligt for lægesjusk

Men en eller anden form for erstatning, ville jeg kræve

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Hej,

Så du mener at jeg kan tage testene for gode varer, selvom de er længe om at blive positive?

Knus.

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

efter så lang tid kan det sagtens være andre hormoner som testen reagere på netop derfor man ikke kan bruge svaret efter test tiden.. men hvis du virkelig tror du er gravid så enten kontakt din læge og få en tid eller vent et par dage og test igen

Anmeld

14. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Er det ikke noget med at selvom man er steriliseret, så er der stadig en lille sandsynlighed for at blive gravid??? Det er i hvert fald hvad jeg har fået fortalt af folk jeg kender der er steriliseret

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

Jonatansmor skriver:

Jeg ville få en tid straks hos min læge og få vished, få taget stilling til om barnet var ønsket, tage kontakt til en advokat og patientforsikringen og så ville jeg ellers sagsøge røv ud af bukser på den ansvarlige.... bare en skam vi bor i Danmark og der ikke kan hæftes personligt for lægesjusk

Men en eller anden form for erstatning, ville jeg kræve

mener da at man når man bliver stereliseret får oplyst at det sagtens kan gro sammen igen.. eller springe op eller hvad man skal sige.. så det er ikke nødvendigvis en fejl der er sket da det blev lavet..

Anmeld

14. november 2011

BabyMiracle <3

Min mor har oplevet det samme som dig.. Hun var så bare slet ikke gravid.. Så tror du kan være rolig

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Ikke for at gøre dig bange, men nogle enkelte sygdomme kan give svage udslag på g-teste...så kontakt evt din læge så i kan blive klogere. I flere pakker står også at er man IKKE gravid, eller bør man ikke være det, og testen alligevel bliver positiv, kan det skyldes andre ting....og det kan godt være det der sker i dit tilfælde.

Anmeld

14. november 2011

AnneBJ

Du er ikke langt over forventet menstruationsdag endnu jo - jeg ville prøve igen om et par dage, men evt. ringe til lægen allerede i dag.

Da jeg blev gravid, var alle mine tests også meget længe om at blive positive. Op til en time.. Trods korrekt testtidspunkt og almindelig cyklus,  almindelig graviditet osv.

Anmeld

14. november 2011

Nina Amelia

Kontakt din læge og få taget en blodprøve så du ved hvad du skal forholde dig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.