Hjemmelavet is?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. november 2011

2721

Hej

Jeg står lidt og mangler lidt gode opskrifter på hjemmelavet is uden sukker.
Nu hvor Charlie har alle disse tænder på vej som driller har jeg fundet ud af at en ispind hjælper
Jeg kunne dog godt bruge lidt inspiration, så det ikke bliver så ensidigt at han ikke gider spise dem.
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Jonatansmor

Puslingen skriver:

Hej

Jeg står lidt og mangler lidt gode opskrifter på hjemmelavet is uden sukker.
Nu hvor Charlie har alle disse tænder på vej som driller har jeg fundet ud af at en ispind hjælper
Jeg kunne dog godt bruge lidt inspiration, så det ikke bliver så ensidigt at han ikke gider spise dem.
På forhånd tak

Frossen frugt hjalp gevaldigt herhjemme.. Iskold melon, jordbær, det inderste af en agurk...

Banan lige fra køleskabet også, de kan virkeligt få den der bløde frugt kørt godt ned i de kløende gummer

Anmeld

14. november 2011

2721

Jonatansmor skriver:

Frossen frugt hjalp gevaldigt herhjemme.. Iskold melon, jordbær, det inderste af en agurk...

Banan lige fra køleskabet også, de kan virkeligt få den der bløde frugt kørt godt ned i de kløende gummer

Tak forsvar men alt det har vi prøvet, is er det eneste han har villet spise som har hjulpet

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

Puslingen skriver:

Tak forsvar men alt det har vi prøvet, is er det eneste han har villet spise som har hjulpet

lav noget sukkerfri saft og smid i fryseren eller skal det være flødeis?

Anmeld

14. november 2011

2721

nettemor skriver:

lav noget sukkerfri saft og smid i fryseren eller skal det være flødeis?

Helt så naturligt som muligt da ham er multiallergiker og ikke vil forværre noget, men helst uden fløde da han er mæleintolerant

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

Puslingen skriver:

Helt så naturligt som muligt da ham er multiallergiker og ikke vil forværre noget, men helst uden fløde da han er mæleintolerant

jamen så ville jeg da klart tage noget saft eller noget yoghurt eller noget som han må få og så bare fryse i små bøtter med en lille pind i

Anmeld

14. november 2011

AndreasMor84

Du kan blende noget frugt og fryse ned i de der plastic is med pind i - i vugg. var ananas og vandmelon et stort hit som is eller en frossen banan mums..

Anmeld

14. november 2011

2721

nettemor skriver:

jamen så ville jeg da klart tage noget saft eller noget yoghurt eller noget som han må få og så bare fryse i små bøtter med en lille pind i

Kan man få saft uden tilsat sukker eller sødemiddelog i såfald kender du navnet pÅ nogle mærket?
Indtil nu har jeg nemlig lavet det hele selv fra bunden så jeg ved intet om hvadman kan købe

Anmeld

14. november 2011

2721

AndreasMor2011 skriver:

Du kan blende noget frugt og fryse ned i de der plastic is med pind i - i vugg. var ananas og vandmelon et stort hit som is eller en frossen banan mums..

Det er ogaå lidt al la det jeg gør
Go ide med melon og ananas er det blandet eller hver for sig?
Syntes det kan være svært hele tiden at finde på nyt

Anmeld

14. november 2011

AndreasMor84

Puslingen skriver:

Det er ogaå lidt al la det jeg gør
Go ide med melon og ananas er det blandet eller hver for sig?
Syntes det kan være svært hele tiden at finde på nyt

hver for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.