Er bange for at gå ud af mit gode skind hvis jeg går over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Gry91

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Mange tak skal du have! Håber det virker 

Det skal det bare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Carslund

Ej hvor jeg føler med dig. Det er frygteligt at vente. -og så især hvis folk bliver ved med at spørge.

jeg vil foreslå at du sender en sms rundt til venner og famile som fortæller at du også er utålmodig og lidt frustreret over at vente.. Du glæder dig rigtig meget over opmærksomheden men at det er lidt hårdt, når du prøver at få tankerne på noget andet, men du lover at skrive så snart der er sket noget nyt... 

Jeg havde det på samme måde som dig og min jordmor gav mig denne ide. Det hjalp og min omkreds mange undskyldte og var kede af at de havde været så utænksomme...

en anden ting jeg gjorde var at gå i blockbuster og leje 5 film af gangen. Det sidste hold blev afleveret 3 dage for sent, men bøden blev slettet da de hørte at jeg havde født. Jeg ville nu godt ha betalt den....

Nu er jeg gået i gang med en rigtig god bog af Lola Jensen -kender du hende. Den er rigtig god og mega let at læse- ikke tunglæst.. Den hedder den store mor, far og barn håndbog....

pøj pøj!!!! 

Anmeld

14. november 2011

Mor til Mike

Carslund skriver:

Ej hvor jeg føler med dig. Det er frygteligt at vente. -og så især hvis folk bliver ved med at spørge.

jeg vil foreslå at du sender en sms rundt til venner og famile som fortæller at du også er utålmodig og lidt frustreret over at vente.. Du glæder dig rigtig meget over opmærksomheden men at det er lidt hårdt, når du prøver at få tankerne på noget andet, men du lover at skrive så snart der er sket noget nyt... 

Jeg havde det på samme måde som dig og min jordmor gav mig denne ide. Det hjalp og min omkreds mange undskyldte og var kede af at de havde været så utænksomme...

en anden ting jeg gjorde var at gå i blockbuster og leje 5 film af gangen. Det sidste hold blev afleveret 3 dage for sent, men bøden blev slettet da de hørte at jeg havde født. Jeg ville nu godt ha betalt den....

Nu er jeg gået i gang med en rigtig god bog af Lola Jensen -kender du hende. Den er rigtig god og mega let at læse- ikke tunglæst.. Den hedder den store mor, far og barn håndbog....

pøj pøj!!!! 

Ja måske er det en god idé, for det knækker mig godt nok hver gang de spørger om jeg har, for det ville jeg jo ønske at jeg havde!

Har set ALLE tænkelige gode film, diverse serier osv. her det sidste tid af min graviditet for at slå tiden ihjel, så jeg magter ikke se mere film iih.

Nej, den kender jeg ikke, måske jeg skulle give mig til at læse lidt? synes bare det er svært at koncentere sig her for tiden, i hvert fald længere tid af gangen. 

Anmeld

14. november 2011

Carslund

Ja måske er det en god idé, for det knækker mig godt nok hver gang de spørger om jeg har, for det ville jeg jo ønske at jeg havde!

Har set ALLE tænkelige gode film, diverse serier osv. her det sidste tid af min graviditet for at slå tiden ihjel, så jeg magter ikke se mere film iih.

Nej, den kender jeg ikke, måske jeg skulle give mig til at læse lidt? synes bare det er svært at koncentere sig her for tiden, i hvert fald længere tid af gangen. 

Ja jeg synes også at det er svært at koncentrere sig om at læse, men når det er noget aktuelt, så synes jeg ligesom at det fanger min opmærksomhed lidt bedre....

Den bog fra lola er i hvert fald rigtig god.

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Der burde være en regel om at man bliver igangsat på terminen! For det der med ventetiden bagefter er forfærdelig!

Ja lad os håbe at hun kan få gang i noget!  

Hehe, ja. Så ville det bare være nedern hvis man har termin 24/12

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Se ''Dear John'' igen, den opsluger alt ens tid og opmærksomhed.

Anmeld

15. november 2011

MortilCilas

Jeg gik 10 dage over tid, og det var de ti længste dage jeg nogensinde har været udsat for, men når jeg tænker tilbage, var det de ti bedste. Jeg ville gå igang inden den 17 januar, da jeg ikke ville sættes igang, men sagde til mig selv, at det endte det nok med, og den 14 januar gik jeg i fødsel og fødte.
Du skal nyde den sidste tid, selvom det er møg svært, for du kommer til at savne det helt ufatteligt meget. Den sidste tid inde i maven, er den sidste tid du nogensinde har dit barn så tæt på dig. Fra den dag af de er født, løsriver barnet sig stille og roligt, og bliver selvstændigt.
Selvfølgelig er det helt ubeskriveligt endelig at have sit barn hos sig. Men husk på at du kommer til at savne den gravide mave osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.