Den der 8 ugers undersøgelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Mira0911

Jeg står og skal til 8 ugers tjek på Torsdag i forbindelse med fødslen, syningen osv osv... 

I weekenden fik jeg maleren på besøg og aner jo ikke en disse om hvornår det stopper igen... 

Er der ikke noget med at det er helt bandlyst at komme til tjek hvis man har sin mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Nettemor

Mira0911 skriver:

Jeg står og skal til 8 ugers tjek på Torsdag i forbindelse med fødslen, syningen osv osv... 

I weekenden fik jeg maleren på besøg og aner jo ikke en disse om hvornår det stopper igen... 

Er der ikke noget med at det er helt bandlyst at komme til tjek hvis man har sin mens? 

hehe jeg sad lige helt blank og tænkte hvad maleren har med din undersøgelse at gøre
men jeg er med nu du tager bare afsted og så fortæller du det bare lige.. men det skulle ikke være det store problem.. der er jo stadig nogle der bløder til den undersøgelse.. og hvis lægen er på tværs må h*n jo gi dig en ny tid men det tror jeg da ikke sker for de bruger jo handsker osv

Anmeld

14. november 2011

Mor Til Julie<3

Mira0911 skriver:

Jeg var da til 8 ugers tjek da jeg stadig blødte ...

Anmeld

14. november 2011

AndreasMor84

der er jo mange som stadig har barselsflåd efter fødslen efter de 8 uger.. så medmindre du selv synes det er træls, er der ingen grund til ikke at komme..

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

AndreasMor2011 skriver:

der er jo mange som stadig har barselsflåd efter fødslen efter de 8 uger.. så medmindre du selv synes det er træls, er der ingen grund til ikke at komme..

Jeg vil rigtig gerne have det overstået... Synes bare der har stået noget om det et eller andet sted at det er bandlyst at møde op når man har mens... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg var da til 8 ugers tjek da jeg stadig blødte ...

Okey... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

nettemor skriver:

hehe jeg sad lige helt blank og tænkte hvad maleren har med din undersøgelse at gøre
men jeg er med nu du tager bare afsted og så fortæller du det bare lige.. men det skulle ikke være det store problem.. der er jo stadig nogle der bløder til den undersøgelse.. og hvis lægen er på tværs må h*n jo gi dig en ny tid men det tror jeg da ikke sker for de bruger jo handsker osv

Hihi... 

Okey, synes bare jeg har læst et sted at det var bandlyst at komme hvis man havde mens... 

Anmeld

14. november 2011

AndreasMor84

Mira0911 skriver:

Jeg vil rigtig gerne have det overstået... Synes bare der har stået noget om det et eller andet sted at det er bandlyst at møde op når man har mens... 

ring til lægen og hør hvordan du skal forholde dig..

Anmeld

14. november 2011

camillakrath

Mira0911 skriver:

Jeg havde også mens. Lægen sagde at det ikke gjorde hende noget, men jeg valgte alligevel at få en ny tid, hvor hun så undersøgte mig i stedet

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Jeg havde også mens. Lægen sagde at det ikke gjorde hende noget, men jeg valgte alligevel at få en ny tid, hvor hun så undersøgte mig i stedet

Okey... Jeg fik det i Lørdags... Så håber meget på det er væk inden... Jeg må lige høre hende ad... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.