90210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

charlottekri

agnieszka skriver:

det er tit at den første afsnit er kedeligt glæder mig til se den næste hvornår kommer den?? spænde med hvem har kelly barn

det er jo det.. det kommer på næste søndag går jeg ud fra, og det er altså ikke kelly's barn det drejer sig om... derimod hendes lillesøster Erin, der er en af hovedpersonerne... havde også samme forhåbninger som du, derfor blev jeg lidt skuffet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Christinahr

Man kan altså ikke lave en god klassiker i ny udgave. Det er det samme med både olsen banden og far til 4 - intet slår de gamle.

Anmeld

16. februar 2009

Balderson

Nej, det nægter jeg simpelhen og se...

Jeg elskede 90210 første gang de sendte det og ja, også anden gang...

Men derefter så må jeg sige at jeg er stået af... Kan TV2 da ikke finde noget der er mere spænende at sende end det samme og det sammme og det samme... Vi er da vidst oppe på 10 gang de sender Beverly plader....

Anmeld

16. februar 2009

Muffinmus

Hm...er jeg den eneste der synes de alle sammen ligende anoraksivrag...det slo mig med det samme hvor skide tynde og trælse de var at se på....er drøn træt af at glo på afpillede små piger

Anmeld

16. februar 2009

HeY

Blev sq lidt skuffet..
Både navnet og starten troede jeg at det vil blive hen af noget som det gamle beverly hiils. men blev pæn skuffet !!

Men efter som jeg så havde glemt tanken om at det sq være noget hen af det gamle, og bare tog det som en hel ny serie, så synes jeg faktisk det er okey,. men så synes jeg tilgengæld det ødelægger det lidt at "Kelly" eer med, når hun er den eneste fra det gamle ..

Det var bare lige min mening om den nye serie ..

Kram.

Anmeld

17. februar 2009

Miss BananaHammock

Jeg har set en masse "What I like about you" på kanal 5, så er vantil at se Kelly efter hun er blevet ældre, så kan sagtens abstrahere fra det faktum at hun er med igen. Jeg synes egentlig at afsnittet i søndags var udemærket, og skal sikkert også se det igen næste søndag, men kunne godt forestille mig at man skal glemme det gamle lidt, og tage imod den nye serie med åbent sind.

Men lige for at kommentere på afsnittet, hvem søren tror i Kelly har fået barn med?

Anmeld

17. februar 2009

SaNiNa

ved i hvornår de genudsender det for vi fik det ikke set

Anmeld

17. februar 2009

Lise

Jamen, det skulle jeg da klart have set hvis jeg bare havde vidst at det kom...

Genudsendelse TAK!!!

Kh. Lise - som har set ALLE de gamle Beverly-afsnit en trilliard gange

Anmeld

17. februar 2009

Stumpen

Lise skriver:

Jamen, det skulle jeg da klart have set hvis jeg bare havde vidst at det kom...

Genudsendelse TAK!!!

Kh. Lise - som har set ALLE de gamle Beverly-afsnit en trilliard gange

Synes jeg læste på tv2.dk at det bliver genudsendt lørdag (men om det er kommende lørdag ved jeg ikke)

Anmeld

17. februar 2009

Mutti2

Stumpen skriver:

Synes jeg læste på tv2.dk at det bliver genudsendt lørdag (men om det er kommende lørdag ved jeg ikke)

Jeps, nu på lørdag kl. 11.20

Jeg skal da også lige ind og lure det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.