Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carslund skriver: Jeg testede også positivt før jeg skulle.. første gang meget svagt. skulle ses i det rette lys mm. dagen efter om aftenen var begge streger næsten lige tydelige.. men min veninde var først positiv 5+noget, så det varierer meget. Pøj Pøj!!!
Jeg testede også positivt før jeg skulle.. første gang meget svagt. skulle ses i det rette lys mm. dagen efter om aftenen var begge streger næsten lige tydelige.. men min veninde var først positiv 5+noget, så det varierer meget. Pøj Pøj!!!
håber håber håber
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Da jeg var 3+4 testede jeg to bragende positive teste så det kan sagtens lade sig gøre
Da jeg var 3+4 testede jeg to bragende positive teste så det kan sagtens lade sig gøre
årh så er det ikke helt usansynligt
Anonym skriver: årh så er det ikke helt usansynligt
Det er det ikke nej
Jeg testede positiv 4 dage før jeg skulle ha haft mens, og den var også bragede positiv selvom jeg dog ikke troede på det før lægen bekræftede det dagen efter jeg skulle ha haft min mens
Vivian87 skriver: Jeg testede positiv 4 dage før jeg skulle ha haft mens, og den var også bragede positiv selvom jeg dog ikke troede på det før lægen bekræftede det dagen efter jeg skulle ha haft min mens
uhh jeg håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128