grim og rød hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

LilleLene

Har i også haft problemer med meget tør hud i ansigtet, og store røde plamager, det ligner lidt eksem

Hvad har i gjort ved jeres hud under graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mor til Mike

LilleLene skriver:

Har i også haft problemer med meget tør hud i ansigtet, og store røde plamager, det ligner lidt eksem

Hvad har i gjort ved jeres hud under graviditeten

Ja! især omkring næsen og hagen, og jeg har været SÅ deprimeret over det! Men har købt sådan noget rensemælk, og ansigtscreme ved matas som hjalp på det, vand gjorde det bare værre, så da jeg skiftede til det fra matas hjalp det rigtig meget..

Anmeld

14. november 2011

LilleLene

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Ja! især omkring næsen og hagen, og jeg har været SÅ deprimeret over det! Men har købt sådan noget rensemælk, og ansigtscreme ved matas som hjalp på det, vand gjorde det bare værre, så da jeg skiftede til det fra matas hjalp det rigtig meget..

Okay tak

Anmeld

14. november 2011

Carslund

Jeg har forkælet mig selv med gode hudplejeprodukter. Jeg er faldet helt for en ansigtscreme fra Biotherm. Den hedder Aqua- "et eller andet".. Har prøvet flere i samme serie. De er fantastiske.

pøj pøj

Anmeld

14. november 2011

LilleLene

Carslund skriver:

Jeg har forkælet mig selv med gode hudplejeprodukter. Jeg er faldet helt for en ansigtscreme fra Biotherm. Den hedder Aqua- "et eller andet".. Har prøvet flere i samme serie. De er fantastiske.

pøj pøj

har de hjulpet ?

Anmeld

14. november 2011

JeNoVa

Det kan være, der er noget i kosten, du mangler. Spiser du sundt og rigeligt? Drikker du nok vand?

Anmeld

14. november 2011

Carslund

Ja det synes jeg. Jeg har også haft tør irriteret hud i ansigtet. især efter bad synes jeg. Nu ved jeg jo ikke hvad dit udgangpunktet er, men hos Matas kan man få prøver med hjem inden man køber...  

Anmeld

14. november 2011

LilleLene

JeNoVa skriver:

Det kan være, der er noget i kosten, du mangler. Spiser du sundt og rigeligt? Drikker du nok vand?

spiser som jeg skal, de burde heller ikke give så dårligt hud, og eksem agtig ting :/

Anmeld

14. november 2011

LilleLene

Carslund skriver:

Ja det synes jeg. Jeg har også haft tør irriteret hud i ansigtet. især efter bad synes jeg. Nu ved jeg jo ikke hvad dit udgangpunktet er, men hos Matas kan man få prøver med hjem inden man køber...  

uuh fedt

Ja det er også især når jeg har været i bad

Anmeld

14. november 2011

Carslund

Jeg gik lige ud for at se hvad den hed: den hedder Biotherm Aquasource. En krukke der er lysegrøn. den dufter ikke eller noget. den har bare været rigtig lækker til min hud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.