Forslag til ny kategori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

meget gerne elsker at snakke om bøger og læse bøger, og det skal lige siges at tanken bag var at det også galdt lydbøger til dem som bedre kan lide at lytte til dem . det er jo også i sin forstand bøger.

Nu er det jo heldigvis sådan, at efterhånden bliver de fleste gode bøger OGSÅ udgivet som lydbøger.

Jeg læser ikke selv mere..ikke ret meget, da jeg har problemer med synet, men lytter så til gengæld i stor stil til lydbøger, og jeg har ekstremt sjældent svært ved at få en bog på lyd.

Jeg ville helt sikkert kunne få mange gode ideer til at låne nye lydbøger ved en kategori som denne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har stemt ja... synes det kunne være interessant at se hvad andre læser for at få nye ideer.. er lige pt. gået igang med en serie af romaner der er meget lange men når jeg igennem dem er jeg på bar bundt hvis jeg ikke bare igen skal låne de samme bøger jeg plejer ellers læse dem jeg har herhjemme for nr. 100 gang snart med nogen af dem

Anmeld

14. november 2011

Maja88

Moderator skriver:

Det er også mest for at veje stemningen omkring det  Der er jo ikke noget ved, at have en kategori, der ikke bliver særligt brugt. Nu må vi se.

Jeg vil lige oppe den her afstemning igen imorgen, så jeg er sikker på at flest mulige har set den og har haft muligheden for at stemme.

Men indtil videre ser det jo ud til, at der er stemning for det 

var også bare for at sige det

er jo dumt hvis det ikke blev til noget fordi man stemmer nej...

jeg går ind for mangfoldighed(staves)

Anmeld

14. november 2011

Mamalou

Jeg elsker at læse, men efter bettemandens ankomst bliver det bare ikke til noget. Så jeg vil ikke bruge den, som det ser ud lige nu!

Anmeld

14. november 2011

jydeinden

Maja88 skriver:

var også bare for at sige det

er jo dumt hvis det ikke blev til noget fordi man stemmer nej...

jeg går ind for mangfoldighed(staves)

håber da også den bliver til noget, for det kan da godt være der er flest der har stemt nej, men derfor er der jo også mange som har stemt ja. og vil da være en skam hvis ikke de kan få lov at dele deres interesse for bøger. 

Anmeld

14. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
jydeinden skriver:

håber da også den bliver til noget, for det kan da godt være der er flest der har stemt nej, men derfor er der jo også mange som har stemt ja. og vil da være en skam hvis ikke de kan få lov at dele deres interesse for bøger. 

Der er også mange der har stemt måske, og det vægter bestemt også 

Det var også mere, hvis det overvejende var nedstemt herinde. umiddelbart ser det ikke nedstemt ud, hvis jeg skulle vurdere det 

Anmeld

14. november 2011

jydeinden

Moderator skriver:

Der er også mange der har stemt måske, og det vægter bestemt også 

Det var også mere, hvis det overvejende var nedstemt herinde. umiddelbart ser det ikke nedstemt ud, hvis jeg skulle vurdere det 

synes bestemt også det er en god ide at spørge folk hvad de gerne vil

men lyder godt at det ikke er helt nedstemt for synes da det kunne være hyggeligt med et sted hvor alle kunne snakke med om bøger hvis de havde/ har lyst til dette .

( og nu bliver den så automatisk oppet lidt igen haha )

Anmeld

14. november 2011

twinboys

nope men er der andre der ønsker det er det helt ok for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.