INVITATION til kagehyggedag i Slagelse d. 10. dec

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Polkaprik

Hej tøser

Så har jeg endelig fundet en dag til en kagehyggedag som længe er blevet efterspurgt

Jeg vil gerne invitere til en hyggelig dag i kagernes tegn hjemme hos mig i Slagelse lørdag d. 10. dec. fra 10 til 16.

Vi medbringer hver især eget værktøj hvis man ejer noget samt div råvare.

Meningen er at man kan prøve og kigge hinandens værktøj og blive inspireret. Ud over det kunne det være hyggeigt hvis vi havde nogle emner eller et tema for dagen.

Jeg forestiller mig at vi som de andre gange medbringer noget hver i sær til en fælles frokost.

Jeg har plads til 12 piger og det er først til mølle.

Alle der har interesse i kager er velkomne. Man behøver ikke at have haft fingrerne i pyntede kager før, bare man har interessen for at prøve

Så kom frisk dem der har tid og lyst.

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

henh01

Det vil jeg bare så meget gerne.. Skal til jobsamtale på tirsdag så ved først efter der om jeg er ledig eller om jeg har fået job.. Håber der er ledige pladser

Anmeld

13. november 2011

roenlund

Jeg er på

Har sådan gået og håbet at der snart kom noget igen, men tænkte at du nok havde rigeligt at se til med alle de kurser du har

Mia

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

henh01 skriver:

Det vil jeg bare så meget gerne.. Skal til jobsamtale på tirsdag så ved først efter der om jeg er ledig eller om jeg har fået job.. Håber der er ledige pladser

for at du får et job, men at du har fri den dag så du kan komme med 

Anmeld

13. november 2011

Polkaprik

roenlund skriver:

Jeg er på

Har sådan gået og håbet at der snart kom noget igen, men tænkte at du nok havde rigeligt at se til med alle de kurser du har

Mia

Ja der er også nok at se til må man sige, men jeg holder ingen kurser i dec så nu skulle det være

Anmeld

13. november 2011

Lou87

Jeg vil meget gerne sætte mig på sådan halvt on and off hvis dette er ok   ?? ved godt det træls hvis man ikk dukker op..
Men jeg skal bare til KBH senere med nogle tøser og se cabaret, men jeg ved ikk hva tid vi tager afsted.

Ku evt tage slik el frugt med så det ikk er noget vigtigt jeg medbringer

Anmeld

13. november 2011

henh01

Polkaprik skriver:

for at du får et job, men at du har fri den dag så du kan komme med 

Tak I følge det skema de har medsendt skal jeg arbejde weekend i lige uger

Det idelle ville være at de foreslog mig først at starte 1 feb, men de mangler fra d 5. dec.

Jeg skriver så snart jeg ved noget. Jeg ville SÅ gerne lære det kagehalløj.

Anmeld

13. november 2011

Lullaby

Mig mig mig   Jubiii... Kan jeg tage en veninde med?

Anmeld

13. november 2011

ZamanogDania

Skriv mig på søde.

Anmeld

13. november 2011

andjeo

Det vil jeg meget gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.