nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Sille

hvad det kan betyde hvis et barn har for stort hoved og en for stor pande og tunge????
min venindes søn (mit gudbarn) er ved at få kørt nogle tests ang dette, men lægen ville ikke rigtig fortælle hvad han mente ved det....????????????????????????????????????
-bekymret sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Anna-Rosa

No clue...men måske væske?

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Og iøvrigt hvor er det dog frygteligt at få den melding men ikke en forklaring på hvorfor?

Anmeld

3. marts 2008

Sille

Anna-Rosa skriver:

Og iøvrigt hvor er det dog frygteligt at få den melding men ikke en forklaring på hvorfor?

ja ik?? Min veninde havde spurgt da de nævnte det og lægen havde sagt: jamen vi tænker ikke på noget specielt endnu...

Men noget har de vel tænkt på hvis man nævner de symptomer...

Hm...

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Ja det skulle man synes... Og det er da super at de er på vagt...men de er nødt til ikke at tænke på patienter som et nr. i rækken, for man bliver jo dødsensangst som forælder.. Puhaa

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Ej, det lyder altså mærkeligt!

De kan da ikke bare slynge noget ud, uden at fortælle noget mere!

Aner ikke hvad det kan være, men synes sgu det er fejt bare at sende hende hjem med en masse ubesvarede spørgsmål!!

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Juniors mor

Eiijj hvor en trist udmelding at få! Hvor længe skal de dog vente før de kan få noget mere at vide?
Har engang læst om noget der hedder Beckwiedt-Wiedermann syndrom - det er noget med en stor tunge, men jeg er IKKE læge og tør slet ikke gisne om hvad den lille gut fejler - HVIS han vel at mærke fejler noget...
Håber de får at vide at han er rask og frisk :-)

Helle

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

jeg er lidt nysgerrig...og aner forresten ikke en disse om det med stort hovede...men hvorfor gik hun op til lægen til at begynde med...måske kan det give dig et clue (?)

Anmeld

3. marts 2008

Sille

Loggidut skriver:

jeg er lidt nysgerrig...og aner forresten ikke en disse om det med stort hovede...men hvorfor gik hun op til lægen til at begynde med...måske kan det give dig et clue (?)

Han har astmatisk bronkitis og blev i første omgang indlagt pga iltmangel .. de har fået svar på at det var en mistanke ang. noget med hjernen (altså stort hoved, pande og tunge) men de mente dog ik der var noget allgevel.. de kører nogle tests..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.