Rød ræv - ægte pels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. december 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hasselnødden skriver:

Det er såmænd ikke op til debat. Jeg satte ikke spørgsmål ved det - det var en personlig konstatering  og åbent fora.

I køb og salg er det IKKE åbent fora.
Du går heller ikke ind i en forretning og hænger skilte op med udtalelser angående hvilke varer der bliver solgt.

Køb og salg er forbeholdt KØB & SALG, og kommentarer til tingene ud over spørgsmål vedr. selve varernes pris og kvalitet, stillet direkte til sælgerne, bliver ikke accepteret.

På vegne af staff
Moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Hasselnødden

Moderator skriver:

Du går heller ikke ind i en forretning og hænger skilte op med udtalelser angående hvilke varer der bliver solgt.

Køb og salg er forbeholdt KØB & SALG, og kommentarer til tingene ud over spørgsmål vedr. selve varernes pris og kvalitet, stillet direkte til sælgerne, bliver ikke accepteret.

På vegne af staff
Moderator

Virtuelt så stod jeg udenfor butikken med et skilt. Men det er hermed godtaget. Jeg har fået en advarsel og tak for den  Godt arbejde.

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

Moderator skriver:

På vegne af staff
Moderator

Hmm, jeg kan nu godt finde på at fortælle en forretning, hvad jeg synes om deres etik. Det har jeg ofte gjort. Men på en ordentlig måde naturligvis. Men nej, jeg har aldrig hængt et skilt op med skrift i butikken. Ligesom, jeg heller aldrig har talt via min fysiske stemme på baby.dk

Anmeld

17. december 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Frk. Himmelblå skriver:

Hmm, jeg kan nu godt finde på at fortælle en forretning, hvad jeg synes om deres etik. Det har jeg ofte gjort. Men på en ordentlig måde naturligvis. Men nej, jeg har aldrig hængt et skilt op med skrift i butikken. Ligesom, jeg heller aldrig har talt via min fysiske stemme på baby.dk

Det har du også ret til..du kan altid skrive en PB til sælger, hvis du er utilfreds, men direkte kommentarer omkring handlen herinde i åbent fora, accepteres i følge reglerne ikke på Baby.dk

Med venlig hilsen
Moderator

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.