Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
steph0804 skriver: Er der nogen farer som gravid at være i nærheden af skoldkopper? Jeg er gravid i 11.uge og min dreng har lige fået skoldkopper, kan det have nogen betydning for graviditeten?
Er der nogen farer som gravid at være i nærheden af skoldkopper? Jeg er gravid i 11.uge og min dreng har lige fået skoldkopper, kan det have nogen betydning for graviditeten?
jeg mener ikke at det er farligt for dig hvis du har haft skoldkopper ..
Hvis du ikke har haft det før, så ja
steph0804 skriver:Jeg har selv haft skoldkopper som barn, så håber ikke jeg behøver at frygte noget....
Det har ingen fare for barnet i maven når du har haft dem, har selv været i situationen og jeg har ikke haft dem som barn, så jeg har fået to vacciner som skal dække mig resten af livet...
babymus77 skriver: Lige præcis det har jeg lige læst om et svar fra en sundhedsplejerske;-) Der stod kun i første halvdel af graviditeten'Og at det kunne ses i en blodprøve om du har haft det som barn, men prøv da at høre din læge;-)
Lige præcis det har jeg lige læst om et svar fra en sundhedsplejerske;-) Der stod kun i første halvdel af graviditeten'Og at det kunne ses i en blodprøve om du har haft det som barn, men prøv da at høre din læge;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128