Hvilken Junior Dyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2011

ChipChap

Hvilken junior dyne har jeres børn og hvad er prisen?Min søn skal have en i julegave, men er lidt i tvivl om hvilken og hv ad priserne er på juniordyne rundt omkring og hvad man skal kigge efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

K&S

ChipChap skriver:

Hvilken junior dyne har jeres børn og hvad er prisen?Min søn skal have en i julegave, men er lidt i tvivl om hvilken og hv ad priserne er på juniordyne rundt omkring og hvad man skal kigge efter

Anton har denne her fra Jysk, den er super lækker

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/4415100/a/catalog-sales

Anmeld

13. november 2011

ChipChap

K&S skriver:

Anton har denne her fra Jysk, den er super lækker

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/4415100/a/catalog-sales

Er det hel års dyne?

Anmeld

13. november 2011

K&S

ChipChap skriver:

Er det hel års dyne?

Hmm, han har fået den af hans faster og onkel, så jeg er ikke sikker - hans faster bruger den hele året, men om det reelt er en helårsdyne, det ved jeg ikke 

Anmeld

13. november 2011

ChipChap

K&S skriver:

Hmm, han har fået den af hans faster og onkel, så jeg er ikke sikker - hans faster bruger den hele året, men om det reelt er en helårsdyne, det ved jeg ikke 

Har selv en helårs dyne og synes det er passende , dog kan den om sommern være for varm. Men en vinterdyne er alt for varm synes , den kan jeg personligt selv ikke holde ud at ligge med om vintern. Har luret linket men der står ikke noget om det

Anmeld

13. november 2011

K&S

ChipChap skriver:

Har selv en helårs dyne og synes det er passende , dog kan den om sommern være for varm. Men en vinterdyne er alt for varm synes , den kan jeg personligt selv ikke holde ud at ligge med om vintern. Har luret linket men der står ikke noget om det

Den er ikke voldsom tyk, så jeg vil gætte på det er en helårsdyne uden at være 100% sikker  men prøv da at ring til Jysk, de ved det nok (forhåbentlig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.