vi venter os en ...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mille83

Maja84 skriver:

Fredag var vi til kønsscanning, og Daniel skal være storebror til en lille pige
Hvor Er det da bare skønt og helt fantastisk, at vi bliver så priviligerede at blive forældre til både en dreng og nu en lille pige
Er bare så lykkelig og super glad

Lillesøster i babyhulen, og er allerede begyndt at kunne mærke liv, trods på trods af moderkagen ligger ud mod maven <3

Stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

VI skal den 8. Håber for jer de kan se det :-) men er da efterhånden kun en 3-4 ugers tid endnu

Lige efter mig..

Går du også inde i fredericia? Bad ellers om at komme til kolding, både jm mm - men endte åbenbart i fredericia...

Har bare fået sådan en gammel gammel jm, det er har mindst 300 års erfaringer - så man skal ikke sige for meget... Dertil laver hun fejl og klumre rundt i tal mm. Både blodtryk - vægt og bmi måtte hun rette, suk...

vi har jo termin ret tæt på hinanden.. tror jeg er 16+3 idag og du er 16+1?

Anmeld

13. november 2011

wmillapigenw

Maja84 skriver:

JEg er 15+5, sidst kunne jeg mærke de første tegn allerede i uge 14

ååh det er jo tidligt! min moderkage ligger ligesom din forand! & jeg mærkede ham første gang i uge 17 også en uge senere! & nu 19+ mærker jeg ham hver dag

så du er heldig det er en rigtig sprælledame du har dig derinde!

Anmeld

13. november 2011

Frk-Lotusblomst

Tillykke. Nøj hvor dejligt med en af hver

Anmeld

13. november 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Lige efter mig..

Går du også inde i fredericia? Bad ellers om at komme til kolding, både jm mm - men endte åbenbart i fredericia...

Har bare fået sådan en gammel gammel jm, det er har mindst 300 års erfaringer - så man skal ikke sige for meget... Dertil laver hun fejl og klumre rundt i tal mm. Både blodtryk - vægt og bmi måtte hun rette, suk...

vi har jo termin ret tæt på hinanden.. tror jeg er 16+3 idag og du er 16+1?

Scanning er i kolding men jm er her i byen, har den samme som sidst, blev flyttet hertil efter 1 samtale sidst, og er jeg glad for. Kan du ikke skifte ? Jeg er blevet rykket lidt så er kun 15+5 og termin 1 maj

Anmeld

13. november 2011

Maja84 skriver:

Scanning er i kolding men jm er her i byen, har den samme som sidst, blev flyttet hertil efter 1 samtale sidst, og er jeg glad for. Kan du ikke skifte ? Jeg er blevet rykket lidt så er kun 15+5 og termin 1 maj

Din bandit...

Blev selv rykket 4 dage frem så nu lyder termin den 26 april...

Aner det faktiskk ikke om man kan, eller om der ikke var plads i kolding. For egen læge skrev og sendte det hele til kolding, skidt.

Min jm er der kun hver torsdag...

Anmeld

13. november 2011

Kløver

1hHagangangcab

Din bandit...

Blev selv rykket 4 dage frem så nu lyder termin den 26 april...

Aner det faktiskk ikke om man kan, eller om der ikke var plads i kolding. For egen læge skrev og sendte det hele til kolding, skidt.

Min jm er der kun hver torsdag...

1 gang bad jeg bare om at blive flyttet til frede, og der var intet problem, måske du kan få lov til at flytte hvis du ringer til sekretærerne og spørger :-) ja underligt man bliver rykket rundt med i terminen, selvom det måske kun er få dage det drejer sig om

Anmeld

13. november 2011

Maja84 skriver:

1 gang bad jeg bare om at blive flyttet til frede, og der var intet problem, måske du kan få lov til at flytte hvis du ringer til sekretærerne og spørger :-) ja underligt man bliver rykket rundt med i terminen, selvom det måske kun er få dage det drejer sig om

Kan jo prøve...

Ja hende jm sagde også at de 4 dage, nok ikke gjorde det store udslag - den lille kom når den ville...

Anmeld

13. november 2011

Kløver

jjejegtåtatagtagetagerddedet

Kan jo prøve...

Ja hende jm sagde også at de 4 dage, nok ikke gjorde det store udslag - den lille kom når den ville...

JA jeg tager det heller ik så tungt, regner med det bliver slut april uanset hvad, da jeg regner stærkt med det bliver pks. MEn bliver da spændende hvornår de vælger at komme til verden ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.