Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2011

NJN

Syntes min kvalme har taget til.. Her Lørdag og Søndag har jeg ikke haft det ret godt!  Har kastet op, begge dage og har slet ikke lyst til noget mad.. 

Bliver faktisk bange og rigtig ked af det, når jeg får det skidt.. 

Var ellers begyndt at have det godt igen.. 

Bare lige lidt øv, her fra.. 

ps. er 11+4 idag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Wimmie

NJN skriver:

Syntes min kvalme har taget til.. Her Lørdag og Søndag har jeg ikke haft det ret godt!  Har kastet op, begge dage og har slet ikke lyst til noget mad.. 

Bliver faktisk bange og rigtig ked af det, når jeg får det skidt.. 

Var ellers begyndt at have det godt igen.. 

Bare lige lidt øv, her fra.. 

ps. er 11+4 idag.. 

Ja, det er vist helt normalt - graviditetsgener kan variere i styrke; nogle dage har man det ok, andre helt ad h..... til. Det kan jo også være du er blevet lidt småsyg oveni og derfor har fået det værre.

Bliver det ved at være slemt kan du jo ringe til lægen, men jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs over det. Jeg tror ikke jeg har haft 2 ens dage i min graviditet mht. styrken af gener/smerter osv 

Anmeld

13. november 2011

twinboys

Ønsker dig god bedring... det er aldrig rart at være syg heller ikke når det er graviditetsgener

Anmeld

13. november 2011

Carslund

Jeg må altså være enig i ovenstående... Jeg har haft det forfærdeligt i mine graviditeter og har været nærmest grøn i hovedet de første 4 mndr begge gange.

Nogen gange så slemt at jeg ikke har kunnet passe min ældste søn... Krydser fingre for at det snart går over for dig....

pøj pøj!!!

kram fra Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.