hej alle sammen 
Jeg forsætter lige fra den tidligere debat jeg har inlagt igår.
jeg skrev: " hej alle sammen 
er "ny" i dette da det ikke er særligt længe siden jeg flyttede fra min ex.. vores datter bor fast hos mig.. og kommer på besøg hos sin far hvert 2 weekendt.. han hjælper ikke med at købe ting til hende som tøj, fodtøj, bleer ( når hun er hos far ) og alt andet som hun måske kunne have behov for i hverdagen.
jeg ved ikke om jeg skal ansøge om og få udbetalt børnebidrag da jeg er bange for at " forholdet " mellem os ikke bliver som før! vi snakker godt sammen. den anden grund til jeg ikke ved om jeg tør ansøge er at han er under udd. og får lav elevløn.. mener jeg gider ikke være den der er skyld i han ikke har penge til og bo hvor han gør. ( når jeg ved han sidder dårligt i forvejen )
hvad er jeres mening? og hvad har i prøvet.. -
håber på hjælp 
tak
"
Jeg ringet så til ham idag for og fortælle ham at jeg ville søge om børnebidrag fra ham, og fik kastede lige i hovdet
" hvad tænker du du?, hvad bilder du dig ind?, din kælling, du ødelægger jo vores venskab, hvordan skal jeg kunne leve? osv. "
det gjorde virkelig ondt! jeg ville være sød og ærlig og fortælle han hvad jeg gjorde så det ikke kom som en overraskelse. og så bliver han bare spisse sur på mig. 
hvad skal jeg stille op?
efter vi hadet snakket sammen sms-er han en besked, med jeg skylder ham for den lejlighed vi bodet sammen i. 13000kr. , 6500kr. og 3300kr. skal jeg betale når hans navn står på?
( betaler self. hvis mit navn står der ) men skal jeg hjælpe ham med og betale for den lejlighed vi bodet sammen i??
håber i vil hjælpe mig lidt 
tak for hjælpen på forhånd 
Anmeld