Hjælppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Hej Alle Sammen..

Jeg Skriver fordi jeg er så ked af det og skuffede over hårfarve  resultatet.

Historien er: At jeg har været forbi rigtig mange frisører saloner og spurgt om de kan farve mit hår fra sort til Lyse brunt og alle de frisører jeg har været forbi har frarådt mig da det er svært at få det når man har haft sort har i lang tid og det vil ødelægge mit hår.

Så kom jeg til Capadi frisører og de sagde at det kunne jeg godt, jeg blev så glad for endelige en frisører der kan det.

Og vi blev enige om at det vil koste 1300 kr 

Jeg to der hen lørdag morgen fra kl. 9:00 og de startede med at afrense det to gange om komme striber på..

det blev ikke den farve jeg vil havde så jeg fik igen striber og prisen blev lige pludselige 2140 kr. 

kl 16:00 skulle de lukke og jeg fik stadige ikke den lysebrune farve som jeg vil ha. men fik lyse  brun foroven og rødt for neden og spidserne blev blondt .. Altså en Ziber

Frisøren sagde lige pludselige til mig at: Jeg kan ikke trylle den farve du vil ha og du viste godt at det er svært da du var forbi andre frisører, men det var en udfordring og at det tage tid at få den farve man vil!!!! . Men du er velkomme til at få flere striber uden betaling. jeg sagde at du har lovet mig at jeg kan få det ( altså hårfarven)  for hvis jeg viste at du ikke kunne vil jeg sku ikke give så mange penge.. Hun gav mig tid imorgen og lovede at jeg vil få en rigtig flot farve..

Der skal sige at jeg ha betalt de 2140 kr..

Det skulle jeg måske ikke havde gjort, men jeg var så ked af det at jeg ikke har tænkt over det + at min datter op 1½ mdr. ventede på mig derhjemme samme med hendes far. HUn skulle ammes!!

Nu er mit spørgsmål hvad skal jeg gør hvis jeg ikke får den farve som jeg vil ha?

Kan jeg gave min penge tilbage eller noget af det??

Jeg glæder mig ikke til imorgen er rigtig nervøs hvis det bliver værer 

Håber nogen har god råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Anonym trådstarter

Er der ikke nogen der kan hjælpe

Anmeld

13. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

Hej Alle Sammen..

Jeg Skriver fordi jeg er så ked af det og skuffede over hårfarve  resultatet.

Historien er: At jeg har været forbi rigtig mange frisører saloner og spurgt om de kan farve mit hår fra sort til Lyse brunt og alle de frisører jeg har været forbi har frarådt mig da det er svært at få det når man har haft sort har i lang tid og det vil ødelægge mit hår.

Så kom jeg til Capadi frisører og de sagde at det kunne jeg godt, jeg blev så glad for endelige en frisører der kan det.

Og vi blev enige om at det vil koste 1300 kr 

Jeg to der hen lørdag morgen fra kl. 9:00 og de startede med at afrense det to gange om komme striber på..

det blev ikke den farve jeg vil havde så jeg fik igen striber og prisen blev lige pludselige 2140 kr. 

kl 16:00 skulle de lukke og jeg fik stadige ikke den lysebrune farve som jeg vil ha. men fik lyse  brun foroven og rødt for neden og spidserne blev blondt .. Altså en Ziber

Frisøren sagde lige pludselige til mig at: Jeg kan ikke trylle den farve du vil ha og du viste godt at det er svært da du var forbi andre frisører, men det var en udfordring og at det tage tid at få den farve man vil!!!! . Men du er velkomme til at få flere striber uden betaling. jeg sagde at du har lovet mig at jeg kan få det ( altså hårfarven)  for hvis jeg viste at du ikke kunne vil jeg sku ikke give så mange penge.. Hun gav mig tid imorgen og lovede at jeg vil få en rigtig flot farve..

Der skal sige at jeg ha betalt de 2140 kr..

Det skulle jeg måske ikke havde gjort, men jeg var så ked af det at jeg ikke har tænkt over det + at min datter op 1½ mdr. ventede på mig derhjemme samme med hendes far. HUn skulle ammes!!

Nu er mit spørgsmål hvad skal jeg gør hvis jeg ikke får den farve som jeg vil ha?

Kan jeg gave min penge tilbage eller noget af det??

Jeg glæder mig ikke til imorgen er rigtig nervøs hvis det bliver værer 

Håber nogen har god råd 

mener faktisk at købeloven siger (er altså ikke 100% sikker men næsten) at når man har en fast aftalt pris så er den "bindende" for det aftalte, også selvom den er mundlig! -og hvis man ikke er tilfreds med resultatet så skal man ikke betale fuld pris! -og da slet ikke mere end den aftalte...

Jeg var bare blevet SÅ rasende!!!

syntes faktisk du skal gå videre med det evt til forbrugerrådet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.