hvor tiden dog flyver afsted!:o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2011

wmillapigenw

jeg er 20+1 henne idag! og det er helt vildt at tænke på at jeg er halvvejs! det er helt vildt at tænke på at tiden er gået så hurtigt, nu skal den sidste tid gå ligeså hurtigt! så kan det ikke blive bedre! 

men de næste 2 - 3 måneder kommer til at gå hurtigt, først julemåned så hygge! så får man lejlighed fra januar af som mutti har lovet at male da jeg ikke må & så skal der flyttes ind  i den, alt gøres i stand puha, det bliver en ordenlig omgang!

føler mig godt tilfreds med gravidteten! har ikke haft nogen skravanter som man kan kalde det, ingen kvalme eller ligende. havde så lige en dag for jeg havde smerter i bækkenet, men så har der ikke været noget siden.   & lille manden sparker hver dag mindst en gang! så fantastisk! har allerede mærket ham 2 gange idag! :i

MD skanning imorgen - bliver ikke bedre start på ugen! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

FogL

wmillapigenw skriver:

jeg er 20+1 henne idag! og det er helt vildt at tænke på at jeg er halvvejs! det er helt vildt at tænke på at tiden er gået så hurtigt, nu skal den sidste tid gå ligeså hurtigt! så kan det ikke blive bedre! 

men de næste 2 - 3 måneder kommer til at gå hurtigt, først julemåned så hygge! så får man lejlighed fra januar af som mutti har lovet at male da jeg ikke må & så skal der flyttes ind  i den, alt gøres i stand puha, det bliver en ordenlig omgang!

føler mig godt tilfreds med gravidteten! har ikke haft nogen skravanter som man kan kalde det, ingen kvalme eller ligende. havde så lige en dag for jeg havde smerter i bækkenet, men så har der ikke været noget siden.   & lille manden sparker hver dag mindst en gang! så fantastisk! har allerede mærket ham 2 gange idag! :i

MD skanning imorgen - bliver ikke bedre start på ugen! <3

Ja det er helt vildt! 

Tillykke med milepælen  

Anmeld

13. november 2011

Koen.

Det er så dejligt når tiden flyver god skanning i morgen

Anmeld

13. november 2011

wmillapigenw

ciepige skriver:

Ja det er helt vildt! 

Tillykke med milepælen  

hehe, og taak!

Anmeld

13. november 2011

wmillapigenw

tanja. skriver:

Det er så dejligt når tiden flyver god skanning i morgen

ja det er herligt når man ikke ved hvor tiden bliver af, så er der nemlig mindre tid tilbage! & tak

Anmeld

13. november 2011

Koen.

wmillapigenw skriver:

ja det er herligt når man ikke ved hvor tiden bliver af, så er der nemlig mindre tid tilbage! & tak

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.